Zo gaaf dit...
|
Idd leuk wagentje !
Niks voor jou Arnaud ? |
Haha :D zou wel net wat zijn, ben niet zo bang voor hoge meterstanden. De witte had deze kilometers ook al achter de knopen. Ik laat deze keer even verstek gaan al denk ik dat er in de toekomst wel weer eens 1 komt... :)
|
maar hoge meterstanden met gas..?
Daar zou ik toch niet zo snel voor kiezen... |
422,000 km op gas ............tja
|
Mannen... we hebben het over een auto van €1250. :D
Ik persoonlijk kocht liever dit exemplaar dan eéntje voor hetzelfde geld zonder historie met 2 ton op de klok. Bovendien geeft een bezichtiging en beluistering en een proefrit toch de doorslag. :) |
Quote:
Arnaud , 422 d km das veel ....op gas helemaal I.M.H.O maar zo je zegt eerst kijken dan verder ;) |
klinkt wel eerlijk die advertentie.
Als zo'n auto op gas wordt aangeboden met 2ton op de teler moet je eerder gaan twijfelen |
Ik vind het knap hoor 422.000 kilometers op GAS met een VR6. Complimenten aan de eigenaar als de auto echt nog zo goed is.
|
Knappe km-stand voor zo'n ding :) . Lijkt nog erg netjes :thumbup:
|
Hier zijn review .
Met 2 sterren voor betrouwbaarheid ;) :D |
nette auto nog zo te zien.
|
gewoon halen :)
|
Oe, wat een prachtig ding!! Echt gaaf! Al vraag ik mij af hoeveel kilometers er nog bij kunnen voordat het blok het begeeft...
|
super..... als hij die compressie test nog heeft liggen en alle rek. dan zie ik geen bezwaar om de auto niet te kopen ondanks de km stand en op gas...
|
Wel een eerlijke advertentie...
|
Ik heb even de wegenbelasting uitgerekend op Autoweek.nl maar voor mij is ie helaas echt te duur. Jammer, want 't is een gaaf ding! En staat ook erg dichtbij!
|
Nice, ombouwen kan altijd nog! :D
|
heb ze nog wel veel hoger gezien op gas.....
800.000 met de orginele kop etc er allemaal nog op en t was een opel vectra 2.0 |
All times are GMT +1. The time now is 15:40. |