Jaja...in Stadskanaal rijdt er nu ook eentje!
Kwam deze tegen op de rotonde, dus even een blokje om achter hem aan.... Ongelovelijk wat een ongelovelijk mooie en snelle auto! Nog even gepraat met iemand van de lokale VW-garage en die vertelde dat mensen bij ons in het dorp hun SLK hadden ingeruild voor een R8.... Heavy shit! |
waarom plaatst niemand dit soort topics in Car Café maar in Off Topic? ;)
|
Zo houden we de moderators wakker en scherp
|
Quote:
Net alsof die niks beters te doen hebben dan andermans fouten te corrigeren. Slecht breezer generatie excuus :D |
Mooi dat nummerbord vastgetaped met plakband. Trek je straks mooi de lak eraf. :D
Super mooie auto trouwens! |
Rijdt der ook al een tijdje 1 in Losser..
|
Quote:
Als je geld genoeg hebt om zo 1 te kopen, kun je hem ook wel opnieuw laten spuiten :D :D |
Hier rijden er 6 rond, ben er inmiddels weer op uitgekeken ;)
|
Inderdaad, mijn chef heeft er ook een. Als je ze dagelijks ziet is de fun er wel vanaf. :D
|
heb er al 2 vervoerd ....vind het tijd voor wat nieuws
|
het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen..
in stadskanaal is altijd wat te doen! |
in stadskanaal kennen we geen verkeerslichten :cool:
|
steven16v
Mooi dat nummerbord vastgetaped met plakband. Trek je straks mooi de lak eraf. Wat denk je dat er voor lak op zo'n "karretje" zit? Waterverf? Het is een Audi hoor, geen Deawo :D |
V8 of de V10?
|
Quote:
Nee, jullie hebben drempels :tongue: |
Ik vind het echt een dikke wagen en krijg er toch echt geen genoeg van. Zou ook zo mijn Golf mk3 inruilen voor een Audi R8 ;).
|
Quote:
beter nog: rotondes! drempels hebben we helaas ook, maarja.....waar tegenwoordig niet... |
Ik kom dagelijks in stadskanaal, even me oogje open houden.
|
Quote:
wat ik zo gezien heb een V8, ding stond ook al ergens stil op de parkeerplaats, heb eerst es effe goed rond om dat ding heen gelopen :D |
All times are GMT +1. The time now is 06:35. |