Golf1 1.5 ls
Gisteravond mijn golf 1.5 mk1 opgehaald uit 1979 met een 4 bak.
auto is verder helemaal orgineel en heeft 98.567 gelopen. apk is inmiddels verlopen, maar ik ga hem klaar maken voor de apk binnenkort. ik wil een paar dingen aan de auto veranderen zoals: kruiskoplampen Andere gril Ats cup velgen 15 ich dacht ik. + banden verlagings setje, ( moet nog even kijken wat voor merk ) De orginele onderdelen die hou ik voor later als ik hem wil verkopen. en er zit benzine in die ongeveer 4 jaar oud is. is het verstandig om het eraf te laten lopen? zoja wat is de beste oplossing, of kan het geen kwaad? ik heb nog 2 jaar de tijd om de auto klaar te maken. Fotos: |
waar toverd iedereen die golfjes vandaan, strak dingetje, of niet?
|
nou zo te zien loopt ie op de foto's dus de benzine is nog goed.
benzine laten weg lopen kan wel, maar heeft alleen zin eigenlijk als je ook de hele tank omspoelt en de leidingen doorblaast. ik zeg paar keer goed vol tanken dan mengt het vanzelf met de nieuwe benzine.. spul is al duur genoeg. |
Quote:
via via :wink: hij is bijna strak. alleen links achter bij de spatbord, en linker voorspatbord zit een roest plekje. ik kijk even wie hier in de buurt de lak kan mengen, en dan laat ik het bij werken. verder helemaal strak. |
Quote:
ja klopt, hij loopt nog wel. alleen als hij stationair draaid en ik trap het gas pandaal helemaal in dan valt hij uit. als ik hem vanuit stationair langzaam gas geef dan is er niks aan de hand. waar zou dat aan kunnen liggen? oke dan laat ik het erin zitten. :thumbup: |
Leuke nette golf1
4 jaar stil gestaan of alleen een keer starten is niet best voor sommige onderdelen Onderhoudsbeurtje geven kan dan geen kwaad |
Quote:
nee klopt. dat ga ik zeker doen, ook gelijk de db riem vervangen :D |
nette golf man......
enne leuk visje op de achterklep:P |
haha leuk visje he. :D
even warm fohnen en dan hoop ik dat ik er geen lak vanaf trek! anders maar een haai achteraan :tongue: |
nette auto kerel, heb je ook een foto van voor de motor!!
Zit namelijk zelf nog met een aantal vacuum-vragen, van hoe en waar ze lopen!! ;) |
Kruiskoplampen heb ik nog wel voor je te koop dus als je er belang bij hebt hoor ik het wel!
Zijn nog niet zo oud en heb ik er uit gehaald omdat ik weer originele lampen erin wou hebben. Wat betreft over de benzine klopt het wel dat het na een paar keer zichzelf weer mengt, maar wat je wel eventueel zou kunnen doen is de achterbank eruit halen en daar zit een ronde witte dop op die je kunt draaien. Dat is de filter van de tank. Die zou je dan een keertje door moeten gaan blazen met een hogedruk ofzo. Dit voorkomt dat de auto goed rijd en opeens begint te stotteren onderweg en dan uitvalt en na 5 minuten wachten kun je dan weer rijden. Is niet zoveel werk maar heb je zeker meer plezier van :D |
eerst niet ;)
ik wil hem eerst klaar maken voor de apk. ik heb vandaag links voor de schijfrem los gehaalt. toen zag ik dat de draag arm verrot was. dus die er maar tussen uit gehaald, en nu op zoek naar een andere goede draagarm. morgen ga ik kijken of de rechter nog goed is! |
Wie heeft er nog een linker draagarm liggen, ( dus als je in de auto zit, links )
compleet met goede fussee kogel, en rubbers voor een 1500 mag veroest zijn, maar niet verrot. |
Leuke auto! De kleur is vet :)
|
De auto is inmiddels apk gekeurd! dus kan er weer een jaar tegenaan.
weet iemand ook ongeveer het waarde van deze golf? hier nog een paar fotos van de auto. |
Super mooie golf!
Heb zelf ook een LS, een van de meest luxe uitvoeringen! |
Quote:
Bedankt ;) wie kan mijn golf fotoshoppen?? Ik wil hem graag een beetje verlagen met ats classics. 13'' een grotere foto: |
Quote:
Waarom? :cry: |
kruiskoplampen gaat niet meer door, wil er wel een andere gril in hebben met 2 koplampen.
|
wie kan mijn golf fotoshoppen??
Ik wil hem graag verlagen. en met ats classics. 13'' |
All times are GMT +1. The time now is 09:01. |