Adapters van 5x100 naar 5x112
Wilde ze voor de Golf IV gebruiken maar ga toch voor de 5x120 velgen.
Zijn dus voor 5x100 auto om er 5x112 velgen op te zetten. Zijn 2x25mm dik en 2 x 30mm dik. Inclusief de bouten om de adapters op de auto te zetten. Zijn 500km oud omdat ik even NL heen en weer ben geweest met een paar 19inch S-klasse velgen onder de Golf.........om BMW velgen te halen :redface: Vraagprijs is €200,- maar goed bod mag natuurlijk ook..........en verzenden is geen probleem maar komt er wel €13,- bij. |
Als ze van RH zijn...dan zijn ze van aluminium,met stalen bussen...dus licht maar wel zo gemaakt dat je je draad niet dol draait...(dit even ter info:D)
|
Zijn van alu, en opties doe ik niet meer aan. Je wilt ze of je wilt ze niet............sorry maar beetje slechte ervaring mee ;)
Tüv papieren zitten erbij, dus geen troep van de rommelmarkt ;) Of goedkope shit met draad wat je na 1 keer doldraaid. |
uppa
|
uppa maar weer voor de adapters.
Met deze kun je dus VW/Audi of de Mercedes velgen monteren. Zitten met vijf bouten op de naaf en vijf bouten aan het wiel. Alle bouten voor montag op de naaf zitten erbij. |
Uppa maar weer op de vrijdag. Goed bod mag ook.
|
Up voor de adapters.
|
Uppa en bij de weg, voor € 150,- incl verzenden gaan ze niet weg. De meesten weten wel wat het waard is en wat verenden kost.................. :rolleyes:
|
Uppa maar weer
|
Uppa maar weer.
|
Uppa en opties doe ik nog steeds niet aan :cool:
Als iemand ze wil ...............even melden..............zorgen dat je geld hebt..........doorgeven of ik ze opsturen moet of dat je ze komt halen..........en :) |
Uppa maar weer.
|
uppa maar weer
En goed bod is nog steeds welkom. |
Uppa maar weer. En verzenden is geen probleem.
|
post to the UK? Paypal?
|
No Paypal, but i can give you my Iban and Bic-code, is for normal transfer from bank to bank.
I've given you a Pm about the shipping and total price :) |
Uppa maar weer
maandagprijs € 175,- En het zijn er natuurlijk vier. |
als het goed is zijn ze verkocht aan mij.
|
Sold to the man from Oud-gastel
|
All times are GMT +1. The time now is 21:12. |