Gezocht originele Golf 3 GT/GTI/Vr6 BBS velgen steek 4x100
Hallo,
nou zoek ik voor mijn vento nog een net setje BBS velgen die origineel onder een golf 3 GT/GTI/VR6 zaten. en dan zoek ik diegene in de steekmaat 4x100 weet iemand nog een setje te koop in de buurt van FRIESLAND?, hoeft niet percé met banden te zijn hier nog een voorbeeldfoto: ik hoor het wel Groet Emiel |
gti/vr6 kan niet, dat is altijd 5*100. Er is wel een bbs wiel in 4*100 dat er erg op lijkt maar dit wiel is iets anders, het hart is vlakker. Zit vaak op golfjes 3 cabrio.
|
Daar zat ik gisteren ook over te twijfelen;
Maar is deze velg ook niet onder de Golf GT Special geleverd? GT *van mij* heeft 4x100, kan op doppel-wobber niet vinden of de GT Special ook steek 4x100 heeft. het BBS wiel onder de golf cabrio lijkt er wel op, maar is idd toch anders en heeft geen aparte naafdop volgens mij. |
Ze zijn er wel, exact zoals de gti/vr6 velg van de eerste 2 foto's, maar dan in 4x100.
Ik ben eind 2006 bij een Golf3 variant (GT?) TDI met sportline pakket wezen kijken, en toen dacht ik gelijk al; "hé, ik wist niet dat de Golf3 variant (GT?) TDI een 5x100 onderstel had", maar toen aan de andere kant van de auto één wieldop miste, zag ik dat het gewoon een 4x100 steek auto/ wiel was. Ik ben ze daarna ook nooit meer tegen gekomen. |
Klopt inderdaad, op de gt special zijn ze exact hetzelfde, behalve de steek
|
ik heb ook een golf mk3 GT.
ik heb de naafdop er nog niet af gehad maar gt is toch nog gewoon 4x100? alleen er zitten nu 14" 6-spaaks velgen onder die zaten er onder toen ik hem kocht. nu ben ik opzoek naar nieuwe velgen. alleen de originelle velg af fabriek zou ook mooi zijn. nu is de vraag wat zat er af fabriek standaart onder golf gt(want ik kan nergens bevestiging vinden dat het deze bbs is wel dat dit standaart vr6 is)? |
Ik heb beide wielen gehad, bekijk ze maar eens vd zijkant, het hart van een 5*100 wiel is anders 100%!
|
ow dat wist ik niet eens dat it model tussen een bbs van een GT en VR6 anders was, dat van die steek wist ik wel, dat de één 5x100 was en ander 4x100.
maar niemand weet nog zo'n setje te koop in de steek 4x100? :D Groeten |
marktplaats staat 1 voor 75euro moeten alleen wel even opnieuw gecoat of spoten worden
|
All times are GMT +1. The time now is 06:02. |