Le bug show 2008 - 22/23/24 augustus
Is er dit jaar weer Le bug show?
Weet iemand de datum wanneer dit gehouden word in Belgium? Thnx, |
geeeeeeeeeen idee
hoop wel dat het doorgaat dit jaar |
Reken er maar niet op, de kalender zit nl al aardig vol..
30 en 31 Augustus is nog vrij, maar aangezien er 2 weken voor de F1 geen activiteiten op het circuit mogen plaatsvinden, kun je dus op je klompen aanvoelen dat Spa '08 voor 99% niet door zal gaan. :( |
Gaat gewoon niet door zo te zien... jammer zeg... de faciliteiten van Spa mis ik als kiespijn, maar het evenement zelf was toch echt wel heel erg gaaf...
|
Klemen Klemen
Volks-Newbie Aangemeld: 18-1-2008 Bezocht: 1-2-2008 Berichten: 9 dit staat er op het bugland.be forum Woonplaats: Slovenia Geplaatst: Vr Feb 01, 2008 4:36 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- I have called a guy in Belgium that is in this club. I got his phone on http://users.skynet.be/vwbugshow.... somewhere. He said that in two weeks time it will be known if the show is going to be at all. And if it is going to be it will be on the only free weekend in september. That is 12.-14.09.2008 Thats all I could find out 4 now. |
www.vwbugshow.be : 12 - 13 - 14 september!!!
|
pff, nou over overkill gesproken.. denk dat ik dit jaar maar oversla.
|
EINDELIJK,spa gaat door,even extra vakantiedagen regelen, heb kortebroek en zonnebrand al klaarliggen. :D
|
:wee:
|
Ik denk dat ik er ook maar eens een kijkje ga nemen met moeders en de kleine. Heb dan vakantie, dus komt goed uit.
|
jazekersssss ik ben drrr bij!!
|
Kom 11 september terug uit Canada, zal dus een strakke planning gaan worden.....
WANT IK WIL ER HEEN!!!! |
Aiaiai...
Blij dat ik t nu al weet... 10 februari even melden tijdens de watercooled.nl vergadering. |
|
Zijn erbij! :thumbup:
|
Quote:
nou hopelijk heb je die nodig... laatste keer regenjassen en laarzen gekocht... :D |
|
Dat zuigt zeg... :( :( :( :( :( :(
|
ppfffffffff.
K$%*t zooi. |
Op z'n zachtst gezegd is dit niet leuk. @#$*&%$%%^zeg maar
|
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |