![]() |
5th Monthly Mini Meet Oss!
Ja mensen, 't is bekend .. alweer de 5de minimeet!
Deze keer is het op de 8ste februari aanstaande! Same shit as always, geen piepende banden enzo. Gezelligheid staat bovenaan, maar dat komt wel goed! Hier de flyer voor de dingen die je moet weten: ![]() Voor foto's van voorgaande edities klik hier en hier. Tot dan!! |
Wat 'n dom lettertype zeg. :screwy:
|
:d
|
:lmao:
ik heb de flyer niet gemaakt deze keer :offtopic: |
Denk dat ik er deze keer trouwens weer niet bij kan zijn. Ik geef de Golf op dit moment drie opties. 1: ze werkt gewoon effe lekker mee en is spontaan weer in orde, 2: ze gaat door met dat gekloot zoals nu en ik donder d'r de Rijn in, en 3: de hele boel vliegt spontaan de lucht in. En optie 1 is op dit moment de minst waarschijnlijke.
|
dat geeft je dan dik 2 weken om een andere auto te kopen ..
want als ik de opties lees moet dat hoe dan ook gaan gebeuren :D |
dit wordt toch niet weer een chat-topic, he? :rolleyes: ;)
|
Quote:
Ben erbij met nog wat onderdeeltjes. Chris we kunnen dezelfde formule gebruiken als 2 edities terug? |
Quote:
wat kan ik voor je inschenken? :D Erik, ik zou er deze keer wel een verwarming bijvoegen .. |
Dit mag best een chattopic worden... de bedoeling is toch duidelijk.. en de meeting is ook een chatmeeting (praatmeeting) en geen showmeeting... ik vind het prima dus! :)
Ik heb deze keer de flyer gemaakt.... kun je zien aan een afwijkend lettertype ;) |
Quote:
auw :cool: |
Quote:
Die hebben we al gefixed. :tongue: |
Quote:
anders kan je savonds altijd nog wat bruine bonen eten ofzo :cool: |
Quote:
Rijden we gelijk gratis terug. Bio-fuel ftw! |
ik probeer deze keer ook weer aanwezig te zijn!!
vorige keer heb ik het helaas gemist..... heb er wel zin in is altijd gezellig |
ik ook probeer er ook te zijn gr ronnie, probren kan altijdt he zeg ik maar.
|
Eens kijken of ik weer een keer kan komen :)
|
Quote:
Daar hebben ze pilletjes voor... |
gewoon blijven proberen Gijs!
|
i'll be there again mit der jetta
|
All times are GMT +1. The time now is 23:02. |