plastic delen tekoop golf 2 en 3 (update 2)
k heb nog wat plastic delen van golf liggen Krijg nog veel meer binnen.
prijzen van 5 euro tot hooguit 20 euro prijzen staan boven de foto's golf 2 ondelen met nummers er bij 1x linker kost 15 euro 5x Rechter kost 5 euro die heb ik 1x dashboardkastje 197857924 1x compleet onder het stuur gedeelte 191857921 10 euro dashboardkastje 191357103A 5 euro 1x asbak grote 191857305A 5 euro c stylen links en rechts 10 euro 4x afdek plaat voor binnen in de kofferbak 5 euro pst 7x gedeelte waar de teller in gaat zie foto 5 euro pst allerlij 10 euro golf 3 A,B,C stijlen complete set golf3 3 deurs 20 euro 5x opbergvakje onder dashboardkastje 1h1857924 5 euro pst 5x kappen onder het stuur 1h1857923 5 euro pst 2x instaplijsten l+r 5 euro perset 1x middenconsol compleet 15 euro 2x gedeelte van de hamdrem van middenconsol 5 euro deurbakken l+r 10 euro plasric gedeelte binnen kant achterklep 5 euro dashboard kastje 10 euro katalysator liggen van een vr6 met lambdasone er bij 50 euro corrado 4x abc stijlen zwart set 20 euro per set 2x kappen onder het stuur 5 euro pst midden consol compleet 20 euro plastieken kap binnen kant achterklep 5 euro 2x plastic gedeelte boven handrem 5 euro pst 2x schakel gedeelte middenconsol 5 euro pst teller nummer 1 jo919860 Dus is ook voor ombouw voor je golf 3 50 euro Zitten geen krassen op komt door de foto Ik heb alles wel liggen roep maar van golf 2 tot 3 en corrado van deurpanlen tot kleine delen voor weinig tot de kleine delen ik heb ook nog een ik krijg deze week nog veel meer binnen zal het allemaal wel op de foto zetten Zal ook alle prijzen er bij zetten VERZENDEN geen probleem komt er 6,20 over heen |
Bumper Golf 3 zonder schade? En waar liggen de spullen, of stuur je die bumper ook op?
|
het spul ligt vlakbij groningen Bumper is nieuw Op stuuren wil wel maar moet ik eerst een doos ergens weg halen Weet niet wat dat kost
|
Nee jong zaike...............als vlak bie is hoal ik ut wel op bie die weg...........
Woar mok ween'n? |
moi wark komst dus out de buurt tjek pb
|
up
|
schop
|
Joe ha een PB
|
ik heb alles wat er maar is van een golf 2 en golf 3 alles vanaf 5 euro
|
golf 1 spul
vanaf 5 euro |
Lees nou eerst je PB even man, heb belang bij die G60 wielkastranden.
|
Quote:
niet gekregen? maar zijn net ook weg gegaan |
Nee die PB staat nog steeds als ongelezen. Lekker is dat dat ze al weg zijn...
|
All times are GMT +1. The time now is 20:59. |