siepgti1978
Bij deze stel ik mijn even voor .
Ik ben dus Siep,voor anderen bekend als Mac-Jappie :D Ik ben trotse eigenaar van een orginele nederlandse GTI uit 1978. Ik heb hem nu zo,n 3.5jaar Heb hem gelijk uitelkaar getrokken en de spuit er over :thumbup: Hier dan wat foto,s van hoe en wat! En toen was ze weer thuis :D En konden we beginnen met opbouwen Verder zat er gelukkig weinig las werk aan de auto :thumbup: gr siep Een foto van de Einzer toen die net klaar was :eek: |
Welkom Siep op het forum, super mooie mk1 gti heb je daar !!
|
Mooie auto !!
|
ziet er goed uit mooie auto
|
Hele nette MK1. Die OZ's staan 'm ook wel heel goed, houden zou ik zeggen!
|
welkom siep, schitterende auto heb je!
|
Kijk, dat zijn de auto's! Nice!
|
Strakke GTI hoor
|
Hele fijne GTI Siep......Heb hem in Assen afgelopen jaar al even live bekeken !!! Netjes hoor.
Groeten, LRR |
heel mooi... wel erg jammer dat de OZ's weg gaan..
|
hey JAPPIE...eindelijk op het forum.
Mooie Golf I heb je hoor. |
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
|
Bedankt voor de reacties!! jongens!!!
Jah theo daar was ik eindelijk dan. hahha moet nog beetje leren met de foto,s er op te krijgen,maar dat komt goed!! binnen kort meer foto,s en dan met de 16 inch rs er onder. |
Vette bak hoor :thumbup:
|
Ik sis mooi weintsje, sa halde!!!!!!!!!!
|
Welkom, mooie auto en de kleur is ook super, ik wou dat de golf van mij al zover was.
René (Tiefleger) |
hey Jappie welkom op het forum.
mooie mk1 gti heb je.bbs rs zal hem super staan. |
Hier weer een paar foto,s van mijn gti
Daar was ie weer, mooi nieuw jasje aan :D Lampjes er in / stripen er op :D GTI Stickers er op/ Nieuwe spatbord randen oud type :D Gloed NIEUW Hemel er in :thumbup: EN DIT IS ONZE DAGELIJKSE AUTO VARIANT 115 PK TDI 6BAK WAAR MIJN VROUW INRIJD :woowoo: TOT ZOVER MIJN WAGENPARKJE |
Hey Jappie ouwe waus :D
Dus ook maar even online opt forum :thumbup: |
Wat een heerlijke GTI. Mooi, die zwarte bumpers. Ik vind de OZ's ook erg gaaf.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:08. |