2 scheurende frikandellen.
|
bahahahahahaha moooooooooooooooooi
|
Woow, gast word gewoon gesmoked met zijn tiptronic :screwy:
Zou ook wel eens het filmpje vanuit de supra willen zien. |
Doe mij toch maar een Lambo, ik rij toch nooit zo heel hard:D
|
mooi spul .
|
Die lambo heeft geen tiptronic maargoed. Toch vraag ik me af wie er allemaal de Supra zouden nemen.
Stel je hebt maar 1 auto waar je,je altijd in moet verplaatsen. Ik denk dat je dan een stuk beter af bent met een Lambo (volgens mij hebben die zelfs luchtvering op de vooras, voor drempels e.d.) een stuk praktischer lijkt me dat als die maximaal gemodificeerde Supra. |
Inruilwaarde van die Italiaanse tractor is ook een stukje hoger haha ;)
|
Doe me toch maar die Supra. Als ik het geld had voor zoiets, dan is er ook nog wel wat zakgeld over voor een daily-Pheaton. :D
Geweldig hoe zo'n blaaskaak met z'n "Bad ass Lambo" ge-owned word door een "lullig Jappanertje". Zie z'n gezicht dan ook, hij kan het niet geloven, helemaal verbeten, lol! |
hahahahaha geweldig.
|
Die papzak zou gewoon 6 weekjes aan de Sonja Bakker moeten gaan...misschien dat ie dan de Supra wat beter bij kan houden...
Ding is wel allerverschrikkelijk snel zeg! |
Dat geluid van die Supra... heerlijk
|
even lezen doet wonderen:
de supra en de lamborghini zijn van dezelfde eigenaar..dus...... |
Een LP640 is niet niks! Damn supra, maargoed heeft ook 2x zoveel pk's ;)
Kiezen...doe dan maar een spider :cool: |
Quote:
Ah, ik had niet eens gelezen, alleen het filmpje bekeken. En dat gezicht sprak boekdelen, dus waarom zo'n gezicht trekken als je toch wel weet dat je andere auto sneller is? Na dat ritje heeft ie die Supra natuurlijk gewoon over gekocht! If you can't beat them, join them. :D |
En maar blijven proberen of hij sneller is.... hahahahaha
|
ik denk dat een supra met dat vermogen ook serieus geld kost..
|
Quote:
Erik, lieve schattepattatje. :D 't Staat in de beschrijving van het filmpje, maar hier nog effe special pour toi: http://www.youtube.com/watch?v=mg8J083EbYA |
tering! dat ding gaat echt goed van de plek!!
(en btw wat mooi he, zo'n lamborghini) |
Danku.
Lambo is bloedje mooi, maar die supra is gewoon bad ass! |
dat geluid ... van beide overigens, tjonge jonge
wel erg lomp zo'n supra, doe mij maar een witte :) |
All times are GMT +1. The time now is 23:15. |