![]() |
edition one 16v crossauto?
|
Winnaars auto ? zonde
|
Beetje zonde denk, ik zag dat Ruurd alweer een bod had gedaan, hahahaah
|
Leuk ding. Hoop dat ie van de cross gespaard blijft. :(
|
Daarom heb ik er ook op geboden !!
|
Quote:
:thumbup: |
Morgen maar eens even kijken bij die edition!!!!!!!Moet toch voor me werk in bodegraven wezen..... :D
Misschien is het wel wat ;) |
Quote:
Nou was het wat? |
Quote:
Redelijk redelijk :rolleyes: :rolleyes: Interieur is zeer vies en bestuurders stoel is kapot (wang en zitvlak) en moet een nieuw stuk stof op en op nieuw gevuld worden!!!!!!! Beetje uitgeleefd zeg maar :( Ramen zijn wel orgineel maar zijn door de vorige eigenaar beplakt met zwarte folie :screwy: :screwy: Is teverwijderen.. En de buitenkant heeft zo hier en daar wel wat roest....Achterklep,linksonder het achterlicht,rechter achterraam.. En een flinke kras/deuk op het linkervoorscherm.... Lak verder gaat wel moet gewoon een keer een poetstol overheen.. Oja hij heeft 281.000 km gelopen....En motortje loopt wel goed!!!!! Voor de apk moet er zo dat ik even snel zag nieuwe schijven en blokken op,uitlaat gemaakt worden(niet lekdicht nu) en verder zou die even op de brug moeten staan voor de onderkant enz enz goed te kunnen bekijken en verdere gebreken..... Al met al een ding met aardig wat werk om hem weer netjes tekrijgen!!!! Maarja de auto is al gereseveerd door iemand die afgelopen zaterdag is wezen kijken die nog moet laten weten van hoe of wat....En die wil hem gaan gebruiken voor op het circuit :screwy: |
Quote:
Hoezo ben ik dan :screwy: ??? |
idd, een afgeragte auto waar veel werk aan zit is toch juist ideaal om lekker op het circuit te gaan rijden?
|
Om hem circuit-waardig te krijgen moet er ook veel werk aan gedaan worden, toch? Of vergis ik me nu...
Dan kun je die tijd en geld beter steken in het opknappen, denk ik, zodat er een Edition gespaard blijft. Ze worden tenslotte steeds schaarser. Maar ja, ieder zijn meug. ;) |
Slopen of crossen, wat maakt het uit.
Of eerst crossen en dan slopen :D |
ja ach, ik heb niks met editions... zijn er te veel om ze standaard te houden..
|
Precies, worden die andere alleen maar zeldzamer van. En als deze toch al gaar is, who cares.
Dus kom op!!, verhoog mijn verkoopwaarde! :rock: :D |
Quote:
Idd en daarom post ik ook zelden, mijn meug is niet die van een ander en ik kan slecht tegen commentaar als ik weet dat ik 100% gelijk heb :cool: Deze DOODORDINAIRE 16v was het het niet waard. Als het een echte Edition was geweest ( dus ook op papier !!!! ) zou ik er anders over gedacht hebben ;) De synchro laat ik ook heel en 100% origineel, alleen maar omdat dit geen normale 1.8 is . . . De waslijst : -Nieuwe remblokken en remschijven, het was ijzer op ijzer ! -De achterremklauwen zaten muurvast en dienden gangbaar gemaakt te worden -Stofhoezen van de aandrijfassen waren los. -De knipperlichten waren zwart gespoten en dienden te worden vervangen. -Luchtinlaat zat los. -Nog 2 kapotte/losse rubber hoesjes . . . waar weet ik niet meer. - 1 band gelijk vervangen, 1 tje krap aan, de andere vond ik zelf al slecht. Bovenstaande moest vervangen worden om alleen al door de APK te komen. Kosten 700 euro . . . Verders : Zoals gezegd, stoelbekleding was kapot ( ook het normale edition interieur, niet dat van een 16v ), geen originele hoedenplank meer ( dikke mdf plank ), de brandstofpomp was ook niet goed ( lag wel een andere in de kofferbak ) heel veel losse panelen. Schijfdak werkte niet lekker, was wel dicht, maar sloot niet lekker meer af. Diverse zweet plekken bij de motor/ bak / stuurbekrachtiging. Forse roestplek bij het linkerachterlicht. 4 nieuwe banden dus . . . voor het mooie, compleet overspuiten. Kosten : ???? + 700 ( APK ) + 500 aanschaf = is MIJ veels te veel geld !! Dit "gebakje" zou teveel moeten gaan kosten om het origineel te laten LIJKEN. Krijg ik nu wel gelijk ??? :confused: PS : voor de goede orde !!! Hij staat bij een Skoda dealer en als ik ooit een Skoda zou gaan rijden, koop ik hem daar !!! Ik had contact met John en dit is een super sympathieke kerel !!! Zonder moeite en tegenspraak hebben ze voor mij uitgezocht wat het zou kosten om hem door de keuring te krijgen !!! Vond dat dit toch nog wel even gemeld moest worden. :thumbup: |
700 euro als je het laat doen zeker.
Anders ben je misschien een 200 euro kwijt. |
Quote:
Je hebt geen gelijk, jij vindt dat je gelijk hebt. Het is geen commentaar, maar een mening. Sommige mensen VINDEN het wel de moeite waard om zo'n auto op de weg te houden. Voor een max. 200 euro moet dat zeker wel te doen zijn. Blijft wel zo dat het een auto is met veel km's, slecht onderhouden interieur en niet heel bijzonder is... Als ik iets zocht voor op het circuit, dan zou zo iets ideaal zijn :) |
Ziet eruit als een sloper. Ben benieuwd wat ermee gebeurd.. Overigens kijkend naar de omlijsting zou ik haast zeggen dat hij de verkeerde bumpers heeft, maar daarvoor zijn de foto's te slecht.
|
ReBo: Ik was er niet van op de hoogte, dat het geen originele was. Ik zal er wel overheen gelezen hebben, ben ik bang. In dit geval zeg ik dan ook, misbruik hem maar! :D ;)
Als je zelf handig bent is ie vast wel op te knappen voor minder. Maar de rest zit ook tegen, en nogmaals, ik dacht dat het een originele was. Ik ben niet echt op de hoogte van alle details van een Edition, ik ben een Jetta-verslaafde. :p Maar dat neemt niet weg, da ik wel graag originele auto's zie. ;) jaag maar over het circuit, dat ding! |
All times are GMT +1. The time now is 23:51. |