![]() |
golf 1 erbij in de collectie :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Was in Amstelveen (Rembrandtplein) en zag een modelbouw winkel.... Golf 2 en 3 hadden ze niet meer en verwachten ze ook niet meer. Golf 1 hadden ze alleen deze nog van, aan rode kunnen ze al helemaal niet meer komen :( |
stoer!!!
|
![]() Deze is van mijn dochter. |
Ziet er goed uit, allebij!!!!
|
Dennis, misschien moet je de volgende keer even je macro focus gebruiken, worden de fotootjes ietsje scherper van :)
|
Hoe werkt dat ? :D
|
Er zit (als je een beetje een fatsoenlijke camera hebt) ergens een knopje met een bloem erbij, tulp als ik me niet vergis. Dat is het knopje van je macro focus (dus niet je marco focus :) )
|
Jeff die barbies hebben er zo te zien geen windschermpje in......;)...
en de pakjes sigaretten tussen het fruit..tssssss |
hij's leuk he Dennis, heb hem ook, stond hier ooit een link naar een online bestel ding voor die bak.. heb ik hem toen besteld.. iets van 20 pleuro inc. verzendkosten..
|
dit autootje dennis heeft alvin ook.
|
nog best veel details zitten er op dat dingetje..zelfs met een accu :D
|
idd een supermooi modelleke!
Deze zijn nog wel te krijgen... Ik heb zelf een vitesse model (1/18) maar die heb ik met mijn domme kop verneukt :s Nou ben ik van plan hem op te lappen en hem een beetje de looks van mijn eigen bolide te geven. Nu heb ik op internet (http://www.ulinowak.de) het volgende gevonden: ![]() Let vooral even op de kunststof bumpers en het interieur ;) Ook zijn er rolkooien en grote achterlichten te bestellen... Kan iemand mij vertellen of er in nederland ook een winkel is die hier in doet? Ik heb namelijk geen zin om €20,- verzendkosten te betalen :s |
voor zover ik weet zijn dat Custom Sunstars.. handgebouwd of niet??
|
oh die rode heb ik wel 80 euro voor over wat een kikkuk ding zeg.
NEW THREAD??? groepsaankoop van deze modellen???? |
heb deze al een tijd geleden gescoord.
|
ik ga er een vitesse model bijkopen , en er een marsrode van maken met dikke wielen eronder.
ha weer een project erbij. |
Ebay.de goed in de gaten houden....wordt heel veel van dit soort spul op verhandeld...
|
Quote:
Yep, zelfs de velgjes ben ik al regelmatig tegengekomen. |
jep, velgjes, verlagingssets, kompleet verbouwde modellen, incl verlichting......
|
als iemand weet hoe ik daar naar moet zoeken op ebay.de...........
Arjan |
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |