![]() |
Veel chrome onderdelen en 80-60 mm verlagen met een leuk setje velgen;), ATS Classics ofzo:D.
|
da is idd een goei idee !
ats classics zijn best knap ! (even opgezocht) :p |
Als je eerst gaat verlagen en mooie wielen koopt, kan je dan altijd nog kijken wat er over is voor evt. andere dingen toch ;)
|
Verlagen, kost dat veel?
dat zijn toch enkel de 4 schokdempers, maar dan kortere kopen é? En kunnen daar ook verlagingsveren van andere polo's voor gebruikt worden? (zoals de coupé, polo 2f, ...) ? |
Coupe, steilheck, classic/derby: het is allemaal hetzelfde qua onderstel van ruwweg de bouwjaren 1981-1994.
Voor verlagen heb je kortere veren nodig, en eventueel wat stuggere dempers (al dan niet kortere dempers, vanaf een bepaalde verlaging is dat zowieso noodzakelijk). |
kzou em een beetje willen verlagen, maar niet tot een paar centimeter van de grond :p
Als ik da nu (ik weet ni wa het minste da je kan verlagen is) stel nu; 4cm verlaagt, geraak ik er dan nog mee door de keuring, of kan ik best wachten tot na de keuring, en dan iedere keer voor de keuring originele veren terugsteken? |
Wat is het schoonste, hem beunen met andere bumpers (zwarte) en uitlaat of gewoon verlagen en andere uitlaat?
Ik zou graag jullie mening hebben ... Datgene dat ik heb gehoord is is dat verlagen, dat zou ni goed zijn voor de auto zelf, alles rammelt los en 't is minder rijplezier ... |
rustig 4 centimeter verlagen en andere velgen, zeker omdat dit je eerste auto is, is dit meer dan genoeg.
voor de rest zou ik de polo laten zoals die is :) eventueel andere pinkers :) weet wel hier in belgië dat je voor een verlaging een montageattest + een validatierapport moet hebben voor de keuring, heb je dit niet zal je elk jaar de veren/schokdempers moeten wisselen voor je naar de keuring gaat. |
Quote:
En mag ik die verlagingsset zelf steke of moet da door een garage ofzo gebeuren? (aangezien ik automechanica studeer zou ik da graag zelf doen :) ) |
als je het officieel allemaal in orde wilt hebben zodat je verlaagd naar de coltrole mag gaan, zal een garage het moeten doen, aangezien er dan een montageattest nodig is
|
Quote:
Dan ga ik da toch wel "laten" doen door de garage waar ik in't weekend werk. Dan kan ik zelf toch een handje helpen :) Da is wel een chevrolet garage maarja :cool: |
http://www.goca.be/frames/newdesign.asp
kijk eens op de site van goca (overkoepelende organisatie van de keuringen) staat alles op wat je mag en niet mag om een voertuig te verlagen. |
|
Owjah, 't zijn velgen van een opel rekord : 5 1/2 x14 steek 4x100
|
Welke diameter heeft het naafgat en wat is de ET waarde? :) Ook is het niet onbelangrijk wat de bandenmaat is.
|
kweni, ze komen van Opel, dus passen doet da wel denk ik ...
Of niet? Hoeveel moeten de bandendiameter en de ET waarde en het naafgat zijn? |
![]() wielen trekken een beetje op de mijne, dus dan heb je al een gedacht, alleen zijn de mijne 13 inch en origineel vw :) |
Mooi!
vette polo trouwens !!! Yeps kdenk wel da ik ze ga kopen |
dank u maar als je hem in het echt bekijkt ziet die er een beetje slechter uit hoor :)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:58. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.