slotje svp
slotje svp
|
ik ben 90% van de tijd al weg voor de prijsuitreiking. alleen bij retro elk jaar.
Ach tis wel leuk, maar hecht er persoonlijk geen waarde aan. |
Quote:
:iamwithst Wat voor mensen zijn het die daar om gaan zeuren dan...Gaat het zulke mensen nou echt om het bekers winnen met je auto? :D |
Quote:
doe zo als wij peter laat het publiek zelf kiezen .... ben je van een hoop gezeur af wij hebben dat vorig jaar gedaan zo maakt iedereen kans ..( geen inschrijf gedoe ) en je hebt geen drukte met het keuren van de auto's |
Quote:
Dan wint iemand uit de grootste club (hebben we ondervonden). En een meeting zonder "Show & Shine", lijkt me voor sommigen erg saai. Maar mijn zegen heb jullie, mijn clubgenoten willen altijd op de prijsuiteiking wachten :D |
hoort er wel een beetje bij vind ik................
johan |
Ik vindt geen bekers.
Ik vindt een meeting meer een ontmoetings plaats voor liefhebbers onder elkaar en dan hoef je elkaar niet te overtroeven. De ene heeft een andere smaak dan de ander is die dan minder NEE de ene heeft meer geld dan de ander om erin te pompen is die dan minder NEE daarom ;) Meeting is auto's kijken,praten met elkaar,contacten opdoen en genieten van mooie auto's. |
Quote:
Dat is waar, maar in Nederland is het vaak zo dat een meeting om 1 uur al weer leeg stroomt, misschien heeft een meeting wel iets nodig om de bezoekers langer te laten blijven.... |
Quote:
Wij hadden een ander beeld Bij ons was de auto's die in de prijzen vielen ook van verschillende type's En zonder is ook zo kaal 1 Ding vind ik wel Opgeven voor als je mee wil doen aan "Show & Shine'' is zo iets raars daar mee zorg je ook al dat de zelfde auto steeds in de prijzen vallen want zo iemand als Gerard zal zich dus niet opgeven voor "Show & Shine'' Terwijl hij de auto er wel voor heeft Ik zelf doe dat wel maar meer voor de lol . in heerde heb ik me zelfs opgegeven met de country :D Maar ik vind het dus vreemd daarom hebben wij voor het publiek gekozen prijs winnaar gekozen Want wat dat betreft ben ik het eens met Gerard Niet iedereen heeft een groot buget voor een auto liggen , iedereen doet het op zijn manier Maar wie op een meeting afkomt zijn IN DE MEESTE GEVALLEN de liefhebbers Die op hun eigen manier aan de auto hebben gedaan |
is toch ook niet raar, dat je sommige mensen/auto's beter "kent", dan anderen. Neem die golf1, van ron huizer(?), Die auto kent toch ook iedereen, en die auto is ook bij vele meetings te vinden. Nou, als zulke mensen zich overal inschrijven ( wat hun goed recht is), tja dan is de kans groot dat ze weer eens een beker winnen. Dat is ook het mooie van het inschrijven, iedereen heeft zo een "kans" om te winnen. Vaak zijn diegenen die over een uitslag "zeiken",zelf niet eens ingeschreven, omdat ze toch wel weten dat hun auto het niet haalt bij de meeste vd frequente winaars.
En tja, bij mij laat het budget het ook niet toe, om iets supermoois neer te zetten. Maar ik vind het geweldig om naar andermans auto te kijken, waar het budget wel toerijkend was. :thumbup: Misschien is een "arm maar gelukkig"-klasse wel iets voor een toekomstige meeting :D |
de zeikerds verzinnen toch altijd wel wat om te zeiken, of er nou een prijsuitreiking is of niet.
Ik vind een prijs-uitreiking altijd wel wat hebben, alleen zijn er tegenwoordig altijd 50 bekers te verdelen voor de meest uiteenlopende categorien. De enige prijs die ik echt de moeite waard vind is Best of Show, wie de rest krijgt interesseert me meestal niet zo.. Ja en nee dus... :D |
Quote:
Dat vind ik het nadeel van inschrijven niet iedereen heeft dan kans want er zijn soms veel mooiere auto's te vinden maar die mensen vinden net als ik inschrijven onzin en valen zo dus buiten de prijzen Quote:
daarom hebben wij dus maar een stuk of 5 prijzen maar wel dikke :D :thumbup: |
Aan de ene kant ga ik helemaal mee met het verhaal van Gerard, aan de andere kant heb ik het afgelopen jaar 2x een eerste prijs met de mk4 gewonnen.
Zul je zeggen: ja dus...? maar ik had het dus echt niet verwacht omdat er wat mij betreft dikkere en wel gepoetste mk4's stonden en dan is het ontzettend leuk als je verrast wordt met een prijsje! :D Mensen die naar een meeting gaan voor een prijs zullen zelf wel iets te kort schieten en moeten dat dan compenseren ofzo... Scheve gezichten krijg je vaak toch, maar dat heb je ook als er dan "niet eens een show 'n shine is" Goed doen kun je het toch niet ;) |
ik hecht er weinig (lees: geen) waarde aan .. de prijzen dan
ik ga naar meetings voor de gezelligheid en de auto's daarbij is het idd zo dat prijzen (meestal) budgetgebonden zijn. en telkens dezelfde winnaars is ook wel een aandachtspuntje. daarentegen is het wel een leuke extra voor de mensen die prijzengeil zijn je zal dus wel wat meer mensen aanspreken als je prijzen hebt. dus: voor persoonlijk NEE, maar ik zou er wel een paar inhouden, puur om wat meer mensen te lokken die op aandacht (prijzen) kicken. vaak hebben dat soort mensen dikke auto's omdat ze er veel geld in pompen. |
Ik doe persoonlijk ook nooit mee, wel eens een stikker op mijn raam gehad zo van "je hebt kans! " maar dan ga ik 1. de prijs niet halen , 2. ik ga.
tis niet mijn ding n.l. maar goed dat is persoonlijk. Bij ons was het tot nu toe: kom je op het terrein : dan heb je kans op een beker. veel goede redenaties al gehoord ! :cool: Ik weet het niet , we wachten de pol wel af . |
hecht er zelf weinig/geen waarde aan !
maar als de bezoekers laten kiezen lijkt mijn wel het eerlijkst ! op die manier heb je geen gezeik over een wel of niet partijdige zijnde jury !! gr. Martijn |
dan krijg je weer het "grootste club vriendjes politiek" verhaal wat enkele mensen hierboven al aangaven ...
jury die onafhankelijk is hadden we al .. maar is nie genoeg schijnt. beste maar paar prostituees van de straat plukken of zo ...... :rolleyes: |
Quote:
Jaaaaaaaaaaaaa Peter goed idee alleen niet van de straat :D |
Quote:
daar heb je dan idd wel weer gelijk in ! kunnen alle zeikerds niet gewoon thuis blijven :D ?? gr. Martijn |
een top 5 algemeen vin ik genoeg.
want 50 bekers (bij sommige treffens) is overdreven en duurt te lang. tis natuurlijk wel es plezant ene te krijgen dan natuurlijk. maar wat doe je er thuis dan mee? ik allesinds nie veel... is mijn mening maar... |
All times are GMT +1. The time now is 22:03. |