wat staat mooier
Zoals de tekst zegt, wat zou mooier staan bij tornadorot zwarte koplampen golf 4 style of heldere golf 4 style.
Ik hoor graag jullie mening |
zwarte denk ik persoonlijk !
fototje ?? van de wagen |
Mis de keuze Complete golf 4 voorkant :D
Zwarte vind ik persoonlijke niet bij rood passen en zou dus voor de normalere golf 4 heldere koplampen. |
heb wel foto ma krijg er geen foto,s op meschien iemand die het wil doen???
|
Zwart !!! Staat super in combinatie met Tornadorood !!
|
nou dat dacht ik dus ook al, en de onderste knipperlichte wel helder of orgineel donker houden
|
Zwart ,zonder twijfel! ,ik heb ook zwarte koplampen in m'n tornado rode jetta :thumbup:
|
Zwart!
|
alles zwart... koplampen en knippers.......
|
Niks, golf 3 is lelijk. Correctie behalve matzwart en laag.
|
Quote:
:chair: :blahblah: :brad: :D |
Quote:
Ja Gerk, ook die van jou en die van mijn vriendin. Het blijven Finnen bakken. |
Finnen bakke heilig schennes het is en blijft golf
Waar heb je die koplampen vandaan bij nl power heben ze die niet maar die vind ik echt wel gruwelijk |
ZWART!!in combinatie met zwarte pinkers en lijsten kick ik toch wel ernstig op zwarte koplampen :thumbup:
en ik heb nou eenmaal een zwak voor rode golfjes |
Quote:
:tongue: |
Leuke gti
|
ZWART!!in combinatie met zwarte pinkers en lijsten kick ik toch wel ernstig op zwarte koplampen
en ik heb nou eenmaal een zwak voor rode golfjes juistem dat hoor ik graag daar word ik vrolijk van zoals de keurmeester zou zeggen |
zwart
|
Ik zou zeggen òf echt alles zwart (vind ìk wel het mooiste!); en dan met de originele ge-smoke-te Hella-achterlichten, òf echt alles chroom/ helder; en dan met helder rood-wit achter...
Zeker niet 'donker' met 'helder' gaan zitten mixen.... |
Precies wat ik dacht!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:53. |