Old skool MK2, de Rat nu met white walls
Hallo,
Mijn naam is Mark en ik ben al enige tijd actief op dit forum. Vorige week heb ik mijn forumnaam eer aangedaan. Ik heb namelijk de Rat Jetta van Johs overgenomen. De meeste zullen hem wel kennen, maar hieronder toch nog wat foto's van de RAT. De Jetta staat nu op de orginele 13" velgen en de daarbij behorende banden. Hieromheen komen op korte termijn white walls. Wel moet de schroefset iets omhoog,want momenteel zit een normale draai er niet in :D de foto's |
Welkom op het forum, gave Jetta. Echte RAT :D
Idd ff het setje wat hoger, lijkt me moeilijk keren zo :thumbup: |
Welkom hier.
Persoonlijk vind ik het zonde dat je zo`n mooie Jetta verknalt...ma goed...das jouw keuze... |
Mooie rat! Gewoon zo laag laten. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. :D
|
Quote:
Hoezo verknalt hij heb um toch zo al gekocht? :rolleyes: |
vindt het juist wel gaaf staan :cool:
|
Quote:
Denk dat René dat in het algemeen bedoeld. |
tja ieder zijn ding toch . .. . in de schuur heb ik al een glimmer staan ;)
Een tegenpool was daarom welkom. Thuis staat ie netjes droog onder de carport, dus dat stelt het rottingsproces wat uit :D Grtz Mark |
Ik vind het allemaal wel oke, als elke Jetta op de wereld er hetzelfde uitziet is er ook weinig unieks meer aan...... (Vind ik persoonlijk dan he :redface: )
|
Quote:
psies :thumbup: |
Quote:
Sjah als je zo gaat denken dan zou je elke VW moeten restaureren ipv steeds maar weer te slopen voor onderdelen.... Hoe vaak zie je niet bijv. een aparte VW die gesloopt word, een Ed. One een Ed. Blue of Rallye word er zo wel een stuk exclusiever op, maar is toch eigenlijk de verkeerde manier lijkt me zo... :screwy: |
ah ik vin m leuk zo, en zoals ik al zei een echte glimmer heb ik al... :woowoo:
en de rat scheelt een hoop poetswerk !!! |
er gaaf uitzien? ....`t ziet er gewoon niet uit als je zo`n auto tegenkomt in het wild.....
ma goed...met zo`n glimmer zou ik er ook schijt aan hebben....mooie ford:) kameraad van me heeft net zoiets, maar dan een galaxy station V8 ongelovelijk wat een auto`s zijn dat |
Quote:
slopen voor onderdelen heeft meestal wel een reden toch? Schade-gevalletje of eentje die gewoon heel erg slecht is... Deze jetta WAS gewoon een nette auto om te zien (op foto`s iig)... |
Zag je vandaag rijden op de laagravenseweg richting mcdonald nieuwegein
|
Quote:
Het is en blijft een jetta hoor.... beter zo dan de gemiddelde smerige golf of jetta die je tegenkomt |
Quote:
Als je ziet dat hij er eerst zo uit zag: vind ik het zonde dat ze hem hebben geschuurd en hebben behandeld met zout :screwy: Een rat kan er best cool uitzien, maar dan wel luchtgekoeld en eentje die er door de jaren heen zo uit is gaan zien....en niet roestig is gemaakt etc.. ma goed..das mijn mening |
@rene....Geef ik mijn mening ook ff...Dikke shit deze jetta..is weer eens wat anders kerel..It's not always bling that rules!!!
grtz..Vic |
Quote:
haha Rene, denk aan je hart :D Ik heb hem juist gekocht omdat ie als rat uitziet, met alle respect, maar als ie er zo uit zag op de foto hierboven had ik hem laten staan. . . ;) |
Quote:
Ja kan kloppen, ik werk in Nieuwegein en had mijn bedrijfswagen even verruild voor een daggie in de jetta :D |
All times are GMT +1. The time now is 01:33. |