Bridgestone 15"
Kom ik weer...
Wat ik me dus al een tijd afvraag na het zien van deze foto's. Wat voor bandenmaat ligt hier op? Ze zijn van het merk Bridgestone Potenza. Velgen zijn 8" breed maar kan me niet voorstellen dat dit nou 165-50-15 is. Of is het toch mogelijk om ze zo strak te leggen. Zat zelf aan een maat te denken die ooit eens een keer geproduceert is in maar één batch (195-40-15 oid). Misschien dat het te zien valt aan het profiel? Bedankt, Erik |
Is het geen 16" velg met 195/40-16?
|
BBS RM, 15inch dus ..
een 165/50 kan wel op 8j, maar dat ziet er wel wat lomper uit als dit.. profiel komt wel sterk overeen met 165/50 kheb et vergeleken met mijn sebrings toen maargoed, tis allebij bridgestone dus dat is zo gek niet .. ik weet het niet erik, tis een lastige |
psst, rm is niet altijd 15" hoor!
|
Quote:
|
klopt, ze zijn er ook wel in 16".. maargoed, gezien de verhoudingen en wat het meest voor de hand ligt is dit 15inch
|
RM in 16" !! :confused:
|
Heb even zitten zoeken, maar die bestaan idd echt. BBS RM 024, origineel geleverd op de Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd 25 V6 Turbo Baccara. 6,5X16 5x108 ET52.
Google is mn beste vriend ;) |
I see, maar dit zijn niet de velgen die op de bovenstaande wagen zitten.
Dat is 15". Dus wat voor bandenmaat zit daar op? :confused: |
sterker nog, er staat zo'n set 16inch RM te koop op het forum ;)
maar back onT. idd, welke bandenmaat .. iemand enig idee? |
Is in elk geval geen 165-50, die heb ik nu ook op mijn 6J Sebrings liggen en dat ziet er al belachelijk uit.
Ik gok op 195 of 185. |
Ik heb de close up foto eens omgedraaid en ingezoomd, volgens mij staat er gewoon 195/45-15. Zo superstrak staan ze ook weer niet, een 185'er staat strakker op 8J.
|
ja, je zou wel gelijk kunnen hebben.. hier lijkt gewoon 195/45-15 te staan:
|
Het lijkt er wel op.
Vallen wel erg plat en strak zeg!! |
Volgens mij is dit 195/45/15 Erik.
Voor 185 staan ze niet strak genoeg, en 165 ziet er idd lomper uit... |
op die closeup lijkt het vrij strak en plat, maar als je deze foto bekijkt:
vind ik het wel veel neigen naar 195/45.. gezien mijn idee van martinus zijn bbsen die komen naar mij idee vrij goed overheen met de wielen op deze foto.. |
ik denk 195/45/15
|
Ok, Bridgestone in 195-45. Kom je niet vaak tegen zie ik.
Ze vallen ook erg strak! |
All times are GMT +1. The time now is 13:38. |