![]() |
Te Koop Vento vr6 2,9L
Bij deze verkoop ik helaas mijn hobby wegens het kopen van een huis.
De auto is een orginele nederlander en is altijd goed onderhouden, zoals het een echte liefhebber beaamt heb ik veel vervangen/ laten vervangen de laatste 2 jaar APK t/m eind september 2008 Het belangrijkste de motor: Dit is inmiddels een 2,9 L (ipv 2,8L) 6 cilinder Het onderblok heeft nu ongeveer 135.000 km gelopen De kettingrevisie is volledig gebeurd ongeveer 35.000km geleden. Er zit een corrado versnellingsbak onder die ongeveer 200.000 km heeft gelopen. Spaghetti spruitstuk geplaatst Deze ombouw/inbouw en kettingrevisie is door Zeypveld Autosport uitgevoerd, bij de meeste (Corrado) vr6 rijders welbekend. K&N inlegfilter (1 jaar oud) Complete RVS uitlaat vanaf de Kat Nieuwe RVS sport einddemper (ongeveer 4 maanden oud) Ophanging: alles volledig vervangen: 2005 vervangen: schokdempers/veren 2005 vervangen: Nieuwe toplagers 2007 Nieuwe wiellagers voor 2007 Draagarm rubbers voor Accessoires/ opties Delen neerklapbare achterbank Neerklapbare armsteun in de achterbank Leeslampjes achterin Elektrische ramen achterin Elektrische ramen voorin Elektrisch en verwarmde spiegels Elektrisch schuif/kanteldak Airco Alarm Comfort sluiting op het alarm (deuren én ramen én dak sluiten op alarm) Heldere mistlampen en knipperlichten voor Z.g.a.n. 17 inch sportvelgen met z.g.a.n. banden (ongeveer 4000 km meegereden) Extra’s 4 x 15 inch orginele vr6 velgen voor winterbanden (2 banden dienen vervangen te worden) Originele uitlaat (mocht de sportuitlaat niet bevallen) De auto is van een liefhebber en serieus geïnteresseerde (liefhebbers) mogen altijd een goed bod doen. foto’s op aanvraag of check ff mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=DVX8MMXK Vraagprijs eur 3350,- |
wat is het bouwjaar?
|
Als het goed is heb je een mail, mocht ie niet zijn aagkomen pb me dan even
|
is deze auto nog te koop, geen reactie op de PB... zoek een auto zoals deze dus zou graag de auto in real zien als deze nog te koop is...
|
heeft ook een poos op mp gestaan. maar nog niet verkocht dus??
|
wie heeft deze nu dan? wat is het kenteken?
|
Quote:
Vriend van mij rijd nu in deze auto. weet niet of ie ook hier op t forum zit... :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |