Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Mister Cool (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36906)

Mister Cool 26-11-2007 22:45

Mister Cool

Nou bij deze zal ik het ook officieel bekend maken. Ik ben dus Marco van Rangelrooij, van 1986 (22 nu dus) en ik woon in Garijp. Ik ben werkzaam als jachtschilder bij Jongert in Wieringerwerf. Hier worden voornamelijk custom build zeiljachten in het topsegment gebouwd/gerestaureerd. Als jachtschilder houden mijn collega's en ik ons dus bezig met het strak maken en afspuiten van binnen en buitenkant van de boten.

Mijn eerste auto was een japanner, een mitsubishi lancer van 93/94 ofzo. Wel veel plezier van gehad, en erg betrouwbaar :thumbup:

Maar in maart 2006 werd het tijd voor een vw. Mijn eerste was dus een Jetta coupe 1.6 van '91, met 56000 op de klok :thumbup:

Van deze auto heb ik echt heeel veel plezier gehad! Maar mijn broer kocht een diesel die voor hem niet uitkon, terwijl ik nodig aan een diesel toe was. Dus hebben we van auto geruild, en in de staat als hierboven ging hij naar mijn broer.

En zo staat hij er nu voor.

Mijn vervangende vw werd dus een golf 1.6 td kat 5-deurs, na wat kleine aanpassingkjes een lekker vlot dieseltje.

Zo kreeg ik hem... Moest dus wel heeeeeel erg wennen, van een 'nieuwe' auto naar zo'n hok! Maar het hok had nog geen 2 ton gedraaid, wat wel gunstig was.

En zo staat ze er ongeveer een jaar, en heel veel uren werk later bij.

En hier met bier :D , de eigenaar van dit golfje. 3e van links met de bruine jas :rolleyes:

De vw-geschiedenis zal zich vast nog eens uit gaan breiden, maar ik weet nog niet precies wat ik wil. Dit was mijn rondje, dus de groeten :D

Alberto 26-11-2007 23:01

Marco :D

Gijs 26-11-2007 23:24

Wtf, jij hebt flink gepoetst zeg :D

breadfan83 26-11-2007 23:54

Dat dacht ik, restecpah!

Ik heb dat Golfje altijd een leuk ding gevonden. Lekker knallende kleur en hij ziet er mooi verzorgd uit. En lekker onverprutst!

Hoe staat het er nu eigenlijk met de motorkap voor?

Benji 27-11-2007 09:50

Hele verandering dat Golfje, ga zo door Marco ;)

Mister Cool 27-11-2007 18:45

Haha bedankt voor de complimenten heren :thumbup: .

@ chris: m'n motorkap is en blijft hetzelfde drama, maar het valt mij niet zo erg meer op nu ik er aan gewend ben :) . Komt nog wel een keer goed :thumbup:

@benji: dat was ik zeker ook van plan ;) :D

Pedaalemmer 27-11-2007 19:38

Inderdaad heel mooi opgepoetst dat rode golfje 2, die jetta is erug strak geen spijt van dat je hem hebt verkocht?

mooney 27-11-2007 20:42

Blijft mooi die witte velgen! Erg mooi gezicht je golf eerst en later, wat een verschil!

breadfan83 27-11-2007 21:45

Jammer. Nouja, het is wel gelukkig een los te schroeven deel, dus het valt mee om het te fixen.

Mister Cool 27-11-2007 22:57

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Inderdaad heel mooi opgepoetst dat rode golfje 2, die jetta is erug strak geen spijt van dat je hem hebt verkocht?

Ja ik mis hem enorm, maar spijt... Ik moest wel, en hij staat er nu ook leuk voor. Maar als ik mocht kiezen en het maakte financieel niet uit stond ze weer hier op de oprit (eigenlijk veel spijt dus). Maar ik kan haar nu nog dagelijks zien :D

@ chris: het is wel op te lossen, maar ik laat 't eerst wel zo. Wil de hele auto met de tijd toch nog eens spuiten...

Mister Cool 25-02-2008 00:03

Quote:
Originally Posted by Mister Cool

En zo staat ze er ongeveer een jaar, en heel veel uren werk later bij.

Tot voor kort,

en nu zo:

JurgenEdition 25-02-2008 10:27

Kan het zijn dat ik jou afgelopen vrijdag tegenkwam in de buurt van Burgum?
Ik reed in mn Edition One.....

Caddylicious 25-02-2008 11:23

deze meid is niet echt voor rood te vinden, maar jouw MK 2 mag er echt wel zijn, :thumbup:

als je ziet vanuit wat voor staat ie kwam,
heel netjes gedaan

Zweiter 25-02-2008 12:29

kwam je laatst tegen in burgum, glimmen als een tiet dat ding!
hele nette auto en lekker door de hoeven gezakt :D

De Limburger 25-02-2008 20:40

heey marco alles goed, leuke wielen heb je er onder gestoken van waar komen die af? En wat doe je met de witte stippen?

gr ronnie aka polo-power..

Mister Cool 25-02-2008 21:33

@ jurgen en sander: Ik ben daar zeer veel te spotten, maar ik heb jullie dus gemist dan!

@ ronnie: De witte stippen worden ontdaan van de banden en gaan op zolder. Over 2 jaar zijn ze wel eens weer leuk :D . En als je de witte stippen op het dak bedoeld, daar komt van 't jaar nog wel eens verandering in :thumbup:

@ iedereen: danku voor de complimenten :D :thumbup:

De Limburger 25-02-2008 23:07

Ziet echt leuk uit ja witte vlakke op je rode auto, indd wielen moet je niet weg doen zijn echt super.. gr ronnie kom je trouwens ook naar vw speed aanstaande zondag?

Mister Cool 26-02-2008 19:36

Quote:
Originally Posted by polo-power
Ziet echt leuk uit ja witte vlakke op je rode auto, indd wielen moet je niet weg doen zijn echt super.. gr ronnie kom je trouwens ook naar vw speed aanstaande zondag?

De vlekken op het dak worden waarschijnljik wel verwijderd dit jaar. Zondag kom ik niet naar de meeting. Ben al anders onderweg!

Mister Cool 26-02-2008 19:46

Leukste, beste en duurste update van het jaar voor de golf:

Dit word z'n nieuwe slaapplek, eindelijk lekker droog :thumbup:

Ook meteen een van de redenen dat ik er zondag niet ben :D

De Limburger 26-02-2008 22:14

Oke da`s wel jammer voor ons en beter voor jou gr ronnie

All times are GMT +1. The time now is 20:49.