Sanderz
Wel leuk om de mensen achter de auto´s te zien hier.
Ikke is Sander, ben 31 jaar oud. Momenteel werkzaam bij Karwei in Capelle a/d IJssel word opgeleid tot ass. bedrijfsleider. Ik heb niet altijd Vw´s gereden, kwam een beetje door m´n vader want kraakte Vw altijd af. Dus na een zooi japanners toch bij Vw aangeland vooral ook omdat m´n broertje monteur is bij Vw. Ben ooit begonnen met een Swift Gti, 2x een 100nx, weer een Swift gti, Astra Gsi :redface: , nu dan eindelijk Vw. Eerst een Golf 2 1300, deze heb ik ingeruild op een Corrado vr6, die weer ingeruild op een Jetta 1 en die nu weer ingeruild op een Jetta 2, die weer geruild met een golf vr6(fout van me leven) :cool: . Daarnaast ook een kever uit 63 gehad en een project(nooit afgemaakt) kever uit 1982. Genoeg gezwetst de foto's. Ikke De golf kever De corrado De jetta 1 De jetta 2 Golf vr6 mk2 '87 Passat '92 mk3 94 Passat vr6 92 En nu een Jetta mk2, foto's vh weekend waarschijnlijk :D |
Je mag wel iets vrolijker kijken hoor ;)
Mooie auto's allemaal :) |
die golf had op de volksforum meeting toch een pookzak aan zijn spiegel hangen? leuk detail was dat ;)
|
Is dat 17" op de corrado?
|
Volgens mij was dat 18 inch :) (toch?) Koele Cor!
|
Die corrado was wel dik!
|
mooie autos heb je .
|
Ach, ben jij dat ;)
Leuke collectie, en leuk vrouwtje zo te zien ;) En vanwaar de switch van VW naar Karwei? |
Quote:
Precies wat ik dacht. Die is een jaar geleden toch verkocht? Welkom op het forum Sander, ik hoop dat je je er een beetje thuis gaat voelen na verloop van tijd. :) |
Quote:
corrado afgelopen juni verkocht, mis de power wel @gijs is 18 inch ats dtm @matheo was idd mijn golf met die pookzak, alsof jij dat niet wist ;) @jurjenv lang verhaal :screwy: ennuh chris, zit hier al een tijdje hoor :tongue: |
Komt die Joyce uit Schiedam toevallig?
Ze lijkt namelijk vies veel op mijn ex, genaamd Joyce :P |
Quote:
Je sais. ;) |
leuke auto's :thumbup:
|
current ride
|
updeet in eerste post
|
weer eff een update
|