15 inch steelies met nw banden
Weer een aantal sets binnen voor verbreden.
15 inch staal 4x100 met naafgat 57,1mm en verschillende et-waardes. Kan compleet met nieuwe banden en poedercoaten geregeld worden. Voorbeeldje Velgen : €150,- Verbreden: € 25,- per velg en mogelijk t/m 12j 4 nieuwe banden bv Nankang NS-2 195/45 R15 78V CN :€ 200,- En dan gepoedercoat in het wit of zwart (of andere kleur) Complete set voor € 550,- 16inch staal is ook mogelijk maar prijs moet ik dan even opzoeken ivm de bandensoort die eromheen moet. Gaat dan om dit model velg |
Set 6,5J steelies 16inch 4x100 met nieuwe Nankang 165-40-16's met naafgat op Vw-maat zit op €435,- incl verzenden in Nederland.
Heb je dit model velg |
En zonder verzenden?
|
Gaat er €25,- af dus € 410,-
Gaat dan om de 16inch steelies in zwart. |
uppa
|
En zo zien ze eruit na verbreden en coaten...............dit zijn 16inch
|
Hoelang bied je zulke setjes aan?
Heb eventueel in het voorjaar wel belang bij een setje verbreedstaal. Groetjes |
Heb nog een set 'over' als jij die wilt hebben kan ik hem voor je wegleggen..............maar dan moet ik wel zeker weten dat je hem ook wilt hebben.............
|
Sorry ga toch 16" verbreed rijden,
Als je 16" regelen voor het volgende seizoen hoor ik het graag... Groetjes |
Toevallig niet zo'n setje 16" onverbreed met bandjes 165 klaar liggen ?
Zoek nog iets maar heb een beetje haast omdat mijn eigen wielen al verkocht zijn... |
Set Mini wielen is nog onderweg. Kan halfweg volgende week klaar liggen. Is dan 5,5 J met nieuwe Nankang 165-40-16's
|
Kun je ze ook matzwart laten coaten?
|
Yup mat en glanzend is geen probleem..........zelfs mat roze kan :redface:
|
Bestaat er ook een optie voor alleen verbreden excl banden?
Kleur liefst: Glanzend zwart met rood randje. 16" Wat is dan de prijs? Alvast bedankt, Siem |
Quote:
check pm ;) |
Wat zou een setje 14 inch, verbreed naar 7,5 en 8,5 inch, met zo'n hoog mogelijke ET en in zilver gepoedercoat kosten? :cool:
|
check pm ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 13:50. |