jetta mk1 '82
hallo,
zo te zien "moet" iedereen er aan geloven dus ik dan ook maar :D !! ik ben dus martijn leeftijd : 26 woonplaats : haastrecht (Z-H). opleiding : AJLO werk : bij een vlees verwerkings bedrijf in de TD en dan natuurlijk het belangrijkste, mijn VW's !!!!!! mijn auto geschiedenis : polo steilheck goud/beige 1.0 '87 volvo 340 rood 1.4 '86 polo steilheck rood 1.3 '89 opel corsa sedan goud/beige1.3 '89 peugeot 309 donker grijs 1.6 '?? renault 19 16v sedan licht grijs 1.8 16v '92 nog wat polo hokken (86c loop of sloop :screwy: ) (zal voor bovenstaande wagens nog is zoeken naar foto's) de hobby(afwijking volgens sommige) is begonnen met een jetta uit 1982. die al sins +-1.5 jaar stof staat te happen in de schuur :redface: !? toen een golf2 gekocht samen met johs 3.0 vr6 toen zelf een polo gekocht zo kocht ik hem en zo zag hij er ongeveer uit toen ik hem verkocht dit is mijn huidige daily en natuurlijk mijn golf 1 uit 1982 zo dit was het wel weer :D ! als er vragen zijn hoor ik het wel ! gr. Martijn |
ff mijn wagen park ge'update ;) !
gr. Martijn |
was een erg nette daily trouwens..
|
Quote:
dank u ;) !! gr. Martijn |
coole MK1 :rock:
|
heb je geen foto van je jetta mk1 ;-)
|
Mooie wagenpark !!
|
Quote:
de jetta is niet foto waardig op het moment :screwy: ! moet er nog steeds aan beginnen maar geld en tijd te kort :( ! gr. Martijn |
ff een update want dat is al ff geleden ziet ik !
de daily golf 2 en de golf 1 zijn allebij weg en verplaats me nu met een audi 100 uit 1981 ! deze is inmiddels 8a9 cm gezakt met een op maat gemaakte schroefset ! er is een setje kortere veren onderweg zodat hij nog 3cm verder kan zakken :D ! ook heb ik nog een setje andere velgen liggen en is er nog een setje onderweg ! vorderingen aan de boot zijn te volgen in dit topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47387 verder heb ik er pas nog een 100 bij gekocht voor onderdelen. gr. Martijn |
welkom :D
|
hee martijn, welkom hier he? :D
|
Wees welkom hier :)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:42. |