MK2 Stoo's winterhok.....
Hier is ie dan, der winterhok (net gekocht)......
Audi Coupe 2.3 10v :D morgen ff wat beter fowtows maken :D |
Mooie winterhok !
|
leuk leuk leuk
|
Wel met wat mankymenten, maar daar post ik wel over in een andere topic :D
|
Leuk ding. Ben benieuwd naar betere foto's. :D
|
Looks good!
En, hoe rijd dat nu vergeleken met 16V? |
Quote:
Traag!! ding weegt 1300+ kilo, en het is een 10v. Maaaaaaaar, klinkt super geil die 5cylinder :D :D Ben er trouwens ook net achter gekomen dat er geen fuck te vinden is voor die auto, tenminste, niet binnen een normale afstand :eek: :( |
Tsja, als je iets apart hebt is het nadeel dat er niks te vinden is. Ik heb hetzelfde met m´n Passat.. :)
Mooi hok trouwens!! :cool: |
Quote:
Inderdaad, er word niet veel van die dingen gesloopt want ze gaan eigenlijk nooit kapot...... Weet iemand toevallige een addresje voor Audi onderdelen? liefst een beetje in de buurt :thumbup: |
Edward!!! :D
|
ff wat beter fotos :D
|
Heej kijk, een Audi Allroad! :D
|
Quote:
:D staat idd een beetje hoog op de wielen, geeft niks...eerst ff de problemen verhelpen en dan omlaag met dat kreng :thumbup: |
Leuk pekelbakkie.
Weet wel een adres bij mij in de buurt wat veel Audi heeft. Maar dat ligt in Groenlo. Dat is in het oosten van het land. Gunnewiek heet het bedrijf. |
Quote:
Thanks. Had een maat van mij toevallige net ook erover, ga nu ff kijken wat ze hebben :thumbup: |
Dit is het nr van Gunnewiek. 0544479879
|
Quote:
Ik had ze al gebeld, hadden niet wat ik zocht :( Maar iig bedankt voor de moeite :thumbup: |
Wat zoek je als ik vragen mag? Ken iemand die laatste een cabrio gesloopt heeft...
|
leuk winter hok !!
zakken zal hem goed doen ! gr. Martijn |
Quote:
Ik zoek een instrumentenpaneel (260kmh), Einddemper-liefst een sportdemper, Achterlichten (die van een cabrio zal niet passen), en een setje verlagings veren :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:42. |