Passat 35i Variant of Jetta 4-deurs gezocht
Ik ben weer op zoek naar een eigen auto.
Voorkeur gaat uit naar een; Passat 35i Variant tot bouwjaar 1994 Benzine en handgeschakeld of Jetta MK2 ook benzine en handgeschakeld (5-bak.) En minimaal een 1.6 Leuke aanpassingen als verlaging of dikke wielen zijn altijd welkom. Technische staat moet goed zijn, hoeft niet perfect maar wel goed rijdbaar enz. Laat maar weten als je wat hebt, wel graag aanbiden met foto's en zoveel mogelijk info :thumbup: |
Op het passat35i-forum.nl staan er een paar tekoop ;)
|
Ik weet het Pascal.
Kijk er elke dag op, heb me alleen nog niet aangemeld omdat er nog geen Passat voor de deur staat. |
Zwager van Marc, heeft die oude rode van Ratfink min of meer te koop.
nette prijs ook volgens mij. |
Quote:
Heb al contact gehad met Marc hierover. Ben nog even aan het rondkijken ;) |
Up
|
mischien dat ik hem toch de deur uit doe. met gloedje nieuwe apk.
|
Ik hoor het wel richard.
|
En die van Emiel (M.I.V.W.) staat ook nog te koop geloof ik.
|
Jetta"Friesland" niks te koop???
|
Iemand nog tips...
|
Mijn oude gewoon kopen, handrem fixen en je hebt een dijk van een auto
Trouwens weet jij of de achterremschijven van een R gelijk zijn aan de andere 850's :confused: |
Quote:
:wuv: :wuv: :wuv: rood mijn kleur ...... weet wel dat de achterste remblokken het zelfde zijn als van een c kadett voor :screwy: :D |
Weet nog wel een hok van een passat station.
Geen APK, 350 euro Heeft dienst gedaan als verhuisauto. Ligt een 1.8 benzinemotor in. |
Jongens,
heb nu de keuze tussen 2x Jetta en de rode Passat die hierboven staat. Wilde de rode Passat al overnemen van Ratfink toen deze hem te koop had, maar dat kwam iets te vroeg. Nu dus weer de kans :rolleyes: Wat zal ik doen.... :confused: |
Wat denk je als je naar de foto kijkt :D
|
Quote:
Dat weet je best... :D |
Waarom krijg ik altijd een raar gevoel als jij een auto zoekt.....................
Kom eens kijken bij mijn passat ,we komen er vast wel uit met de prijs,er moet nog wat gespoten worden dus we kunnen altijd een deal maken. |
Quote:
gaan kijken bij de auto's :D |
Quote:
Emiel, ik begrijp je gevoel. Dit keer is een eigen auto echt noodzaak geworden. Ik bel je even voor een afspraak voor de passat en de KW Set voor de corrado. |
All times are GMT +1. The time now is 23:38. |