Gezocht:Foto's auto met bruine kleur...
Hierbij een vraag:
Wie kan mij helpen met het zoeken van autos met de kleur bruin? Ik ben namelijk van plan mijn caddy 2 tdi prject over te laten spuiten in een bruine kleur,alleen weet nog niet precies welke kleur: Zelf had ik al voorheen wat kleuren wat ik mooi vond: -seat leon cupra (bruin/grijs) wordt niet meer!!!! -mocca brown van nieuwe jetta/passat is super -of toch UPS Brown??? -ander optie????? graag foto's????? Alvast bedankt Mvg, Henk Wassenaar |
moet het een nieuwe of een oude kleur zijn? want men broer heeft een golf 1 in het bruin
|
Die UPS kleur is ook eigenlijk wel heel mooi hoor
|
wat op die corrado zit met die ups reclame dan? dat is een mooie kleur.
|
Expresso Black Pearl van Saab...kleurnummer 289..
Vind ik persoonlijk een erg mooie kleur.Donkerbruin met een bepaalde 'flop' in de lak.. |
op de volksworldshow stond deze, "met house of colour" erop
|
een hele mooi kleur die van die kever SUPER :thumbup:
|
Beetje slechte foto maar is met de tel gemaakt. Dit is een originele golf 1 kleur?
|
Op m'n eigen pc zullen er ongetwijfeld nog wel meer staan, maar dit kan ik komende week wel even voor je nakijken. |
|
Timorbraun :woowoo: |
Super bedankt allemaal....
Wat die caddy 2 heeft is ook wel mooi,wil eigenlijks een ups kleur zien met bv veel blanke lak... |
|
ja die is toch wel super....
Blijft wel mooie kleur en zit toch over na te denken om misschien wel te doen op de caddy... |
Moet je zeker doen zal hem vet staan en je krijgt een echte eyecatcher, voor zover die caddy dat nog niet was. Klik voor meer UPS corrado |
Ja nu ik fotos zie ben ik toch wel overtuigd aan het worden...
Zal deze kleur origineel zijn van ups of is hier iets aan toegevoegd of extra veel blanke lak.. Weet jij dat toevallig? |
Volgens mij is de origineele UPS kleur donkerder.
ben namelijk ook over deze kleur aan het denken voor de kever. Het schijnt trouwens dat de origineele kleur code van UPS geheim is... |
Quote:
Okey...super dank je!!! Dat word dus nog even uitzoeken hoe ik aan de kleurcode zal komen!!! |
Quote:
klopt, en idd een stuk donkerder. Het is zelfs zo dat oude UPS auto's gesloopt worden of als het geen eigen merk is zoals de sprinters worden ze voor verkoop overgespoten.. |
|
All times are GMT +1. The time now is 15:08. |