sleutelruimte omgeving Sittard
Hey!(weet niet of dit topic hier goed staat)
een vraagje, naast mijn daily van de zaak heb ik een golf 1. Nu wil ik deze graag de komende maand naar binnen doen en helemaal gaan aanpakken. Nu ben ik dus op zoek naar een sleutelruimte met licht en stroom in de buurt van de Sittard. heb je een plekje over of zit je zelf met je hobby in een loods, let me know! groeten Frank |
Maak daar maar twee van. :)
|
dat maakt het makkelijk! hulp met zoeken en hulp met sleutelen!
|
upje...zoek nog steeds
|
Achter EPC scooters op het industrieterrein heb je van die loodsen. Tucon, zul je wel moeten betalen.
|
Wat voor een budget zitten jullie aan te denken?
|
Quote:
Gratisj? :D Hangt er een beetje van af wat er tegenover staat en met hoeveel man je er terecht kunt. |
kijk ff op vw friends for life ff een berichtje sturen naar ron (caddyron) hij kan je misschien verder helpen,heeft een loods in hoensbroek :cool:
|
We kunnen anders ook gewoon met een aantal mensen een loods huren.... Animo genoeg toch..... ;)
|
ik kom uit heerlen kerkrade. en ben ook wel op zoek naar een leuke ruimte om aan mijn golfje te werken, vooral nu in de winter is dit echt niets op straat..
dus ben eventueel ook wel geintereseerd in een leuk halletje in de buurt. sittard is nog eventueel wel te doen, maar niet nog verder uit de buurt.. |
indd ik ben voor...
|
hey ronnie,
ff mn topic omhoog gehaald? ik ben inmiddels voorzien, toch maar een lap grond met een garage (180m2) gekocht. :thumbup: en deze week begonnen met de bouw van een huis erop. mocht je een keer willen klooien, let me know! groeten |
Ik laat je binnenkort in ieder geval even wat weten, kom ik ok effe klooien. :D
't Aanbod om te komen uithelpen met 't huis staat overigens nog steeds he... voor wat hoort wat. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 05:21. |