Remschijven afdraaien.
hallo
wie kan of weet een adres voor het afdraaien van mijn remschijven. er zit lichte roest op en een klein randje. ze komen van een porsche 944 en er moet één set komen op de kever ovaal. en één set op een volkswagen spijlbus dubbelcab. het gaat totaal om 8 schijven graag een adres in de buurd van Rotterdam |
er is vast wel een metaal bedrijf bij jou in de buurt die dit kan ;) !
gewoon even rondbellen/vragen ! gr. Martijn |
Bij ons in de buurt draait de plaatselijke automaterialen zaak remschijven af.
|
wij doen het in kwintsheul
|
oke heb al wat afgebeld en al een keer afgegeven bij een auto zaak.
maar die wilde het niet doen wat ze zitten dicht tegen de vervangings grens aan. dus koop maar nieuwe was hun reaktie. daar heb ik nog geen zin in. wil ze even laten vlak draaien en al ik zekerweet dat het goed past allermaal dan wil ik wel nieuwe kopen een keer. en Ferry wat zouden de kosten er voor zijn. gr hans |
Kun je ze nu niet passen? Als het alleen maar om het passen gaat, waarom zou je ze dan af laten draaien? Afdraaien is uitstel van executie. Besteed je geld meteen goed en ga voor een nieuw setje :)
|
het is een groote uitgave dus wil er eerst mee gaan rijden en dan is een keer nieuwe kopen,
gr hans |
hmm, remmen wel upgraden maar dan wel met remschijven rijden die op de vervangingsgrens zitten...
|
Tsja, ik snap het ook niet helemaal ;) Tenminste, het nut van het afdraaien zie ik niet..
|
ja het worden nieuwe schijven rondom.
gr hans |
All times are GMT +1. The time now is 23:24. |