dicht lassen motorkap
De motorkap van mijn Jetta is compleet strak gemaakt. Nu moet ik voor de APK wel sproeiers hebben. Weet iemand toevallig van welke auto ik wisserarmen met ingebouwde sproeiers kan slopen??
|
Mercedes-Benz Sprinter volgens mij....?
|
ik heb van Hella een zooi sproeiers die je op de arm klikt... worden o.a. gebruikt op Scania daar heb ik ze iig vanaf..
|
Quote:
Klopt, dus zitten ze ook op de VW LT:D |
Ook wel op Chryslers, Erik M heeft ze daar geloof ik vanaf. Ik zag laatst ook iemand die de sproeiers in de 'geul' tussen voorruit en motorkap gemonteerd had. Zal kijken of ik foto's heb.
|
ja maar die geul hebt een jetta of golf 1 of 2 niet
|
Zelf maken?
|
is een optie maar ik zou dan ook voor andere wisser armen gaan
ik heb wel eens een golf gezien die had een enkele arm waar het slangentje door het asje naar binnen ging dat is de mooiste oplossing denk ik moet je wel de 2 org gaten dicht maken gr mike |
Van een golfIV of bora, netjes verwerken aan de onderkant van de kap bij de paravan?
|
volgens mij de citroen bx ook, staan er vast wel een paar van op de sloop
|
Thx mannen, zal volgend weekend de slopen eens af gaan struinen!
|
bx heeft het sowieso.
|
peugeot 405 heeft ook een sproei systeem aan de wisser heel makkelijk te monteren en past volgens mij op elke ruitewisser
|
Mercedes Vito heeft ze ook op de ruitenwisser zitten. Van het tweede type weet ik het zeker, bij de eerste twijfel ik een klein beetje. Let wel op dat de aansluitingen van wisser naar slang nog goed zijn. Willen nog wel eens sneuvelen.
|
gewoon bij de autohandelaar halen dan? alst op bepaalde auto types zit :)
|
Denk dat ik een rondje sloop doe, er moet toch zeker één van bovenstaande autos staan!
|
Iemand toevallig een fotootje van een dergelijk systeem op een type 1? Ik moet binnenkort ook iets verzinnen voor mijn golfje...
|
@ Corrado G60: heb jij het al opgelost? Ik was van het weekend nog even bij mij aan het kijken en sproeiers aan de wisserarm is niet mogelijk denk ik. Of je moet een gaatje willen boren om het slangetje door te voeren...
|
4 spuitmondjes per stuk en je klikt ze zo op de wisser arm. zijn van Bosch |
Ik heb tot nu toe geen tijd gehad om naar de sloop te toeren, met een beetje geluk aankomend weekend...
|
All times are GMT +1. The time now is 20:06. |