Steffan BCW 8+9J
Deze staan momenteel voor weinig.. Nu staat ie op € 51,- en duurt nog maar een klein dagje, dus als je geluk hebt ;)
Steffan's Is wel in Duitsland :D |
Altijd hopen dat weinig mensen hem gezien hebben en/of vergeten zijn dat ze er staan dat je het toch voor heel weinig heb op het laatste moment
|
Deze op € 201,- op het moment, jammer dat er zoveel mensen tot het laatste moment wachten he ;)
|
Zo kun je wel bezig blijven en half ebay hier erop zetten, ze gaan toch pas op het einde stijgen, dusja alleen heel soms als er fouten in de adv staan of merken zijn weggelaten kun je nog tegenwoordig echte koopjes doen...
Maja als je ze dan ook nog aan iemand doorstuurt die er ook nog wat aan heeft maak je natuurlijk nooit winst ;) |
Quote:
Nee dat is waar, maar ik dacht misschien is deze onopegemerkt voorbij gegaan, omdat ie nog zolaag stond op de laatste dag, meestal als iemand dat ziet en het duurt nog 7 dagen dan bieden ze meteen :D Ik zag ook eigenlijk dat iemand in de gezocht topic er opzoek naar was daarom zette ik ze neer, maar toen ik weer ging kijken was ie al voorzien, dusja.. |
Is ook leuk dat je ze erop zet, alleen maken gewoon veel mensen de fout om te denken boh wat goedkoop, maar echt de laatste 10 minuten zie je de echte prijs pas...
|
All times are GMT +1. The time now is 23:36. |