Erg nette polo...
Mocht iemand nog een leuke polo zoeken:
Staat op de site van http://www.vwaudistyle.ch/ (erg leuke site) en de aut o is nog te koop ook: JG 92 110000 km Alle Service gemacht Karoserie: RS- Frontschürze RS-Seitenschwellen Selber umgebaute original Heckstosstange Kofferraumdeckel VW Zeichen , Scheibenwischer und sonstige Löcher gecleant Beide Türgriffe gecleant (per funk zu öffnen) Motorhaube in blech verlängert( Böser Blick) Speziell auf die Motorhaube angepasste Lufteinlässe Dachantenne gecleant( Antenne neu über Heckscheibenheizung) Alle Kotflügel um 3.8 cm gezogen Kühlergrill ohne VW Zeichen M3 Seitenspiegel Klarglas Rückleuchten Mehrfarben Efecktlack vom PPG Bonrat Einarmwischer 2. Wischerloch gecleant 7und 8*14 Zoll Vollverchromte Powertech Felgen mit vorne 195 und hinten 215 Pneu FK Gewindefahrwerk Königsport Edelstahlkompletanlage ab Kat Jetex/Fortex Aludomstrebe poliert Querlenkerstrebe Alle Scheiben bis auf Frontscheibe leicht getönt Innenraum: Umgebaut zum 2 Sitzer Momo Lenkrad 30 cm (eingetragen) Kamei Schaltknauf beleuchtet Foliatec Pedalen Tacho umgebaut Mit Nullstellung oben und Polierten Tachoblättern blaue Beleuchtung und rote Zeiger Alle Schalter plus Heizung rot Halbschallen König Sportsitze Schroth Gurte Silber Edition Musikausbau mit Subwoofer Chrom und Endstufe Chrom Ovale Mac Audio Lautsprecher hinten in der Seite Infiniti Lautsprecher im Armaturenbrett Alpine CD Tuner mit 6 Fach cd Wechsler Neon Spots hinten in den Seiten 4 LED`s beim Verstärker plus 2 Halogenspots im Heckdeckel Silbriger Feuerlöscher Mehrfacher Pokalsieger! Verhandlungsbasis 16'500 SFr. Tel +41(0)79 640 61 91 reto.moser@vwaudistyle.ch |
deze is zeer mooi ja. lekker strak en zo..
en zo,n kleur had ik zelf ook in gedachten voor mijn nieuwe polo. niet te veel van dat flip flop gedoe maar gewoon bescheiden.. 8) wielranden en zo worden ook zo gedaan.. zeer netjes hoor.. maar jah als je deze wilt kopen komen der volgens mij nog kosten bij via bpm.. mvg richard-polo |
Moet dit niet in het advertentie gedeelte ?
|
waarom is toch geen advertentie maar een toppic....
|
Quote:
Ik bied hem toch niet te koop aan? Nou ja, laat een admin dit maar beoordelen, en desnoods verplaatsen...ging me om de auto, en niet omdat ie te koop staat... |
Ik snap ook wel dat het geen advertentie is maar zet er dan geen gegevens bij
Weinig nederlanders die veel geld uit willen geven aan een kant en klare Polo die ook nog eens geïmporteerd moet worden ;) |
tja sorry gert ik snap niet waar je je druk om maakt..
was gewoon de bedoeling van cristiaan om hem hier neer te zetten voor iemand die het leuk vond. zoals ik misschien. hahaha ja ik denk ook dat niemand dit doet voor dat geld.. maar goed. tis en blijft een leuk polootje.. |
Smaken verschillen Ries en daar hebben we het ook niet over ;)
En druk maken doe ik me niet .. slecht voor mijn hart ... |
sjuust
|
de kleur komt me bekent voor.
|
strontvlieg!
|
Ok, over smaak valt niet te twisten. Er zullen veel mensen zijn die alles wat er op en aan is geplakt cool vinden, ik niet, persoonlijk vind ik het een poepsloep, maar dat terzijde. Maar lieve plasmascherm-kindertjes er is niemand die mij wijs kan maken dat die wielkasten mooi zijn opgeklopt :(
|
Leuk ding...vind die witte VR6 die ook te koop staat ook errug apart 8)
|
wat is er in godsnaam mis met die wielranden alfred!!!!!
kun jij het beter? hij vind het een poepsloep....... ach ja dan vind je het in ieder geval iets he.... mijn god wat een bullshit... |
Quote:
Ze zijn te scherp, de rand is gewoon naar buiten gevouwen. Ze zijn dus niet mooi bol opgeklopt, dus een leek kan nog zien dat die wagen never nooit niet zo van de band is komen rollen. Kijk goed naar die grote pic. onderaan. Het ziet er gewoon niet kloppend uit. Zulke scherpe vouwen in een redelijk afgerond geheel. Quote:
Nee, dat weet ik van mezelf en daarom blijf ik er met me tengels af, dachten daar maar meer mensen zo over. Quote:
Een waarheid als een koe. Quote:
Wat jij hier afschildert als bullshit, dat noem ik een mening. En wat ik zaai (bullshit) zal ik oogsten, of beter, heb ik al geoogst. ;) Ik hoop u hierbij voldoende van repliek te hebben gediend. |
smaken verschillen he alfred dit vind ik nou mooie wielranden omdat je juist zo spits zijn. als je ze niet spits wilt dan moet je ze ook niet uit laten kloppen. maar goed we weten weer wat meer van jouw en je mening.....
en idere mongool die ziet dat deze randen zijn bewerkt he en niet zo van de band is komen rollen.... maar goed over smaak valt wel te twisten....... blijkbaar ligt dat bij jouw anders... mvg richard-polo |
Quote:
Kan aan m'n ogen liggen maar volgens mij is dit toch echt hardstikke flip-flop tik-tak lak.... Arjan |
Kalm aan Riesje
Deze opgelaste stukken staal zien er niet uit .. maak ze dan nog breder zodat je er 10 j onder kwijt kunt . Vind dit ook het meest storende aan deze car ;) |
ff dimmen allemaal :?
|
Kijk, persoonlijk vind ik dit hele nette wielkasten. Bij de polo mis ik gewoon het 'opstaande' Dat is gewoon platgewals blik en heeft dus op het oog die zelfde dikte van enkele millimeters. Bij deze audi hebben ze tenminste de moeite genomen om er een dikke rand op te laten zitten. Veel netter, en een leek zou niet zien dat dit niet origineel is.
En sorry jongens daar is ze weer maar ik wist geen andere pic van deze auto. |
All times are GMT +1. The time now is 18:06. |