ats velgen...
weet niet helemaal of ik dit goed doe maar ok komt ie...
mijn vraag.. wat kost het om deze velgen op te knappen??? waar kan dat??? (als het gedaan moet worden moet het wel super zijn) en wat zijn ze eventueel waard??? :postpics: dit weet ik dus ff een paar foto's van de velgen onder de golf in volle glorie alle 4 de velgen |
als je vragen wilt stellen moet het in het wielen en banden forum, als je wilt verkopen moet er een prijs bij....
|
Als dit een te koop topic is is een vraagprijs verplicht. Anders kan deze beter naar wielen en banden.
|
uuh te koop niet maar was meer de vraag over het opknappen en wat ze waard zouden zijn??
(zal ff een beetje editten) en als deze verplaatrs moet worden moderators graag |
Opknappe kan bij "sixpack" peter te B-town , Boxmeer in brabant:D
|
Het mooiste zou zijn om ze opnieuw te laten afdraaien ,dan zien ze er weer als nieuw uit .
Dan moet natuurlijk wel de zwarte lak nog in goede staat zijn ,anders moet je dat eerst spuiten en dan afdraaien . Let wel,de velgen moeten dan natuurlijk wel goed recht zijn ivm afdraaien . Ik heb wel vaker ats cup's gezien die weer opnieuw zijn afgedraaid (ook het hart van de velg) ,en dan zijn ze echt niet van nieuw te onderscheiden ! Afdraaien van velgen kost voor de diepe buitenrand 100 euro ,voor het hart erbij zal de prijs wel iets hoger liggen ,maar dan heb je ook wel een erg mooi resultaat. En wat ze waard zijn.....het is maar net wat de 'gek' ervoor geeft ,het zijn opzich wel aparte velgen . Maar je moet er wel van houden natuurlijk ;) |
zo aan de laatste foto te zien zijn ze toch nog redelijk...of zie ik het verkeerd? zijn inderdaad wel aparte velgen om te zien.
|
Gewoon ontlakken opschuren/polijsten en t zwarte opnieuw spuiten..
Gewoon zelf doen, leer je t meeste van en heb je de meeste waardering voor je wielen ;) .. |
All times are GMT +1. The time now is 06:46. |