schade aan de "VA" mobiel...........
Vandaag is bij VR voor de deur mijn rechterscherm van de kever in elkaar gereden :(
Sta boven door het raam naar beneden te kijken en er rijd zo iemand met een kevertje achteruit tegen het rechter voorscherm !! 2 dikke vouwen net naast de koplamp :eek: Zal morgen ff een foto posten !! |
Kut!!! :mad:
Sitenaam overnemen? :biggrin: |
Lekker bezig............
|
hahaha, en Paul en Edward maar lachen !
" Joh, maakt t uit, je wordt er altijd wijzer van" (in € gezien dan) Nou, liever gewoon een schadevrije kever en een paar euro's minder ! Kost me weer een zaterdagje of 2 om t netjes te krijgen.... en dat net voor de ACN :( |
Quote:
En jij dan ??? WWW.SICKSHIT.NL !! :D |
oei! lullig!
|
Quote:
Mmmmmmm, hij is nog vrij! :) Mmmmm, Wel tof! Fout! of miss G d'r mee gaat rond rijden op de notch is nog effe de vraag |
Tuurlijk, gewoon doen !!!
ff 25 euries ertegenaan, en dan doorlinken naar keverpech ! Jij loopt t nou al zo lang rond te bazuinen, gewoon een x van naam wisselen Ik ben ook van Beetlecenter afgestapt omdat t meer een typI, II en III center geworden is :) Dus keverpech kan ook niet meer, met een Typ I t/m III ;) |
Das een klote grap! Staat ie en tijdje netjes op de wielen, heb je dit!
Scherm, spuiten en de hele rambam! Leuk is anders :( Enne SickShit kan best hoor Erwin! Makkelijk te onthouden :) |
Leon, hebbie die vent gelijk effe onder de losse stoeptegels geslagen?? (liggen er genoeg daar.... losse tegels bedoel ik ;) )... waar is de foto??
|
Mooi kl#te! Zul je altijd zien, de deukjes die in mijn kever zitten heb ik er ook geen 1 van zelf in gerderen oid... je bent er maar weer druk mee :(, mooi balen! En nu de foto... :D
|
Ramptoeristen :D
|
Quote:
Hoe laat was jij dan bij VR ?? Ik was er om 16:00 om de draagarmen van de bus af te gooien,dus ik denk dat we elkaar net misgelopen zijn ... (gelijk met Paul erover gehad dat ik woensdag de 7e de variant op ga halen in Oude Leede !!) |
Zal eens tijd worden kruk... hebben de variant al tig keer moeten verplaatsen daar.... hahahhah
ja Leon waar blijft de foto?? |
Klote!!!
Erg hatelijk ook dat je t zo ziet gebeuren zonder dat je kunt ingrijpen... Daar schrik ik 's-nachts ook wel es van wakker :eek: |
Klote is dat!!! Ben je zelf nog zo voorzichtig met je kever zijn er altijd wel andere mensen die toe zijn aan een jampotten bril!!
Succes nog! |
Er jammer van je voorspatbord.
Maar je er zijn ergere dingen het is maar een blik op 4 wielen met een stuur. |
zoek je ruzie hierzo????
|
Quote:
Maar wel een heel fijne stukkie blik!! En een liefhebbers auto, dus erg is het wel... |
Quote:
Zo zo jij dufrt?!? :p :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |