even voorstellen dan maar...
hallo,
ik ben michiel, 20jr, kom uit Rijen, en kijk al een hele tijd rond op t forum. ben zelf een jaar of 8 in het bezit van een golf 1 1983, en nog een golf 1 1982 automaat (donor op later termijn), golf 1 bieber cabriolet 1979, en een golf 1 cabriolet 1992 als daily. :rolleyes: de 83er ben ik aan het opknappen en is al een aardig eind op de goede weg, zal kijken of ik foto's kan posten van de 'restauratie' gr. michiel |
Welkom op het forum, ben benieuwd naar de fotos !
|
welkom
|
Ha mini T, zeg T3freak :), dat ding is toch al lang weg :).
|
Je eerste auto had je toen je 12 was?
|
Quote:
ik mastrubeerde al op m'n vierde sommige mensen zijn er wat vroeger bij dan een ander je weet tok :D |
Quote:
mijn golf wel idd... heb daarvoor nog een antal golfjes 1 gehad, en een mazda 323 ed. :screwy: |
Quote:
klopt ernst, maar toen ik me hier registreerde had ik m nog, en was toen van plan om m niet op te ruimen, nou zou me naam wel veranderd mogen worden... :) |
foto's???? :D
|
weet niet hoe ik die erop krijg... ik zal is kijken op mijn gemak, en anders stuur ik er wel een paar naar evilnijntje zodat ie ze erop kan zetten
|
Welkom!
En je hebt al een 'heel' wagenpark zo op je 20ste ;) Foto's ken ook via fotoalbum.nl oid :D |
Ben benieuwd.. :thumbup:
:postpics: |
and still... no pics :)
|
Ja foto's! Schiet eens op :)
|
Quote:
Daar is een procedure voor :D |
Hier de foto's van mijn golf, (bijna klaar) en van mijn daily cabby! |
welkom .
je golfje mag er aardig wezen . ga zo door . |
Vette gof idd :D Lekker laag ook! :thumbup: