Complete Golf 2 GTI 16V in onderdelen.
Wegens ophouden van mijn project en geen tijd er meer voor heb.
Zet ik mijn project te koop in onderdelen. Onderblok 1800 55 euro (verkocht) Golf 3 VR6 Dashboard + middenconsole €40,-- 1x Golf 2 dashboard €40,-- p/s 2x motorkap : 20 euro p/s deur links : 25 euro zijscherm rechts met deukje : 10 euro achterklep met ruit : 45 euro dashboard : 30 euro achterbak bekleding : 20 euro thuiskomer : 30 euro zijruiten achter : 40 euro originele koplampen : 15 euro tankklepje : 15 euro zonneklep : 20 euro (SET) plafond handvaten p/s : 5 euro Motor onderdelen 1.8 16V KR koelvloeistof resevoir Chromen: 125 euro (verkocht) ruitenwisser reservoir : 7,50 euro Temp-Meter Koelvloeistof : 10 euro carterpan (gecoat) : 50 euro (verkocht) KopBouten (nieuw in verpakking) : 40 euro (verkocht) Draagarmen (nieuw) : 140 euro (verkocht) AchterAs Rubbers (nieuw) : 90 euro (verkocht) 2x Slotplaten Golf 2 : 30 euro p/s Pedalenbox (16v) met steun voor stuurkolom : 55 euro Versnellingsbaksteunen 16v (gecoat) : 20,- p/s Plaatwerk (origineel nieuw stickers zitten er nog op) : 50 euro MotorSteun (nieuw zit nog in verpakking) 55 euro Heb nog een paar chromen en vergulde onderdelen te koop : Jetta heldere koplampen 2 jaar geleden gekocht voor 269 euro laatste prijs nu voor 175 euro : (Verkocht) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Spatbord binnen schermen 2 stuks 5 euro 30 euro 25 euro Benzinetank 55 euro 2 stuks 10 euro Kapje 5 euro 29 euro 7,50 euro heb hem ook nog nieuw liggen maar dan in plastic 10 euro 45 euro Spinnenkop 40 euro ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 10 euro 7,50 p/s 5 euro 20 euro 50 euro, dat is zonder gasklephuis (met gasklephuis 70 euro) 5 euro instaplijsten 5 euro 27,50 euro Stuurbekrachtiging 45 euro 35 euro 25 euro Raammechanisme 10 euro MotorSteun achterkant nieuw 45 euro Stuurbekrachtiging 45 euro Poelie stuurbekrachtiging 20 euro CupSpiegels 25 euro Achterklep slot met boutjes 45 euro Achterklep sluiter met chromen boutjes 30 euro Stuurboutjes M5x12 12 euro (verkocht) Reservoir 60 euro(verkocht) Motorsteun voorkant nieuw 40 euro 2 gereviseerde remklauwen achter 45 euro p/s(verkocht) 1 nieuwe remklauw achter 70 euro 2 remklauwen voor 30 euro p/s Dit is allemaal inclusief verzendkosten !!! Dit zijn vraagprijzen zit er wat tussen prijs is bespreekbaar !!!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Al het plaatwerk voor 60 euro Golf 1 1500cc zonder bak 40 euro Radiateur €20,-- Motorsteun achterzijde rechts Nieuw €55,--- Teller kabel €10,-- Koelwaterflens aan cilinderkop €10,-- Radiateur Koelventilator €55,-- Alle slangen p/s €7,50 Goeie radiateur €20,-- HoofdremCilinder €55,-- remkrachtverdeler €35,-- Astap 1x €25,-- Homokineet €30,-- p/s Stuurhuis met stuurbekrachtiging €125,-- remkracht verdeler €45,-- hoofdrem cilinder €65,-- radiateur €30,-- waterslangen €8,-- p/s spatbord binnenschermen €10,-- aandrijs as €40,-- gasklep huis €70,-- benzine tank €80,-- vliegwiel € 30,-- Onsteking (nieuwe origineel vw) €175,-- raam mechanisme € 35,-- originele achterlichten €25,-- Motorsteun voorkant 45 euro Motorsteun achterkant 35 euro Daklijsten 2x 25 euro Interieur delen 25 euro Aantal bobine's 10 euro p/s Verschillende Ontstekings p/s Golf IV kachelrooster chrome €30,-- Golf 3 VR6 computer €45,-- Foto's : Voor vragen of interesses kun je ook mailen |
heb je wielkuip lijst op voorscherm links nog? en is het g60? de bredere variant of de originele lijst.
|
Quote:
heb wel lijsten liggen moet even kijken stuur anders even een foto welke je bedoelt mail maar even door!!! |
A,B,C Stijl 25 euro
Kofferbakbekleding. 25 euro Binnenkuipen, met luchtgeleiders. 20 euro 2x Slotplaat. 10 euro p/s Radiateur 100% in orde 40 euro Waterslangen etc.. allemaal nog op voorraad Onderblok golf 2 GTI 16V 160d gelopen €45,--- Golf 3 dashboard+middenconsole en Kappen €40,-- |
heb je de leidingen van de servo nog? en de steun van de servo?
|
|
Zou je mij je tel nr even willen pb`en zoek namelijk een stukje bedrading.
mvg |
ik wil wel die stuurpomp van je over neemen.. ik bied je er 25 euro voor dan kom ik hem zo snel mogelijk ophalen
Gr, Ramon |
Quote:
Stuur je deze op? Zo ja dan is hij verkocht. MVG Dennis |
|
De rubber knie voor over de spinnenkop ligt al een tijdje bij mij thuis.
|
de polie voor de waterpomp Heb je hier ook het bovenste deel bij?
|
Quote:
Poelie moet ik nog wel hebben liggen |
Golf 3 vr6 dashboard gratis ophalen anders gaat hij naar de stort
|
heb je toevallig nog een gti deurstripje liggen van eenn 3 deurse mk2 bestuurderskant ?
|
heb je dat rubberen huis nog die boven de luchtweger zit ? zeer veel interesse
|
Quote:
Ik heb nog wel een aantal dingen liggen heb je misschien foto dan weet ik of ik de goeie heb liggen. |
Ben op zoek naar een G60 onderlip, heb die toevallig? mzzl Juul
|
had je een PM gestuurd over de Hella lichten.. had je er al foto's van? :rolleyes:
|
Van een lucht weger ben ik inmiddels voorzien.. Heb je een (goede) dynamo liggen? En zo ja hoeveel apere? Mijn dynamo laadt me accu niet goed bij en ik hoor het lager gieren, dus volgens mij is die aan zijn eind.
|
All times are GMT +1. The time now is 04:54. |