Complete Derby 1 1977 in onderdelen
Hee mensen omdat ik nu Veel tijd steek in mijn Audi50 en derby eigenlijk wel erg ver heen is + dat ik de verzamelde onderdelen voor de Derby in de Audi moet steken heb ik besloten alles te verkopen wat ik zelf niet nodig heb.
1300 blokje Vr. pr 150euro deuren 30euro per stuk motorkap 2x 30 euro Achterklep 4x 30 per stuk interieur 30 euro dashboard 50euro Glas werk 20euro per ruit achteras 50 euro schokbrekers 25 euro per stuk Achterlichten 15 euro per stuk Verder kan ik ieder onderdeeltje wel in typen maar het was een complete auto dus als je iets zoekt moet je het even vragen dan kan ik even kijk of ik het nog heb en wat de staat er nog van is. Zo heb ik ook nog nieuwe dorpels en wielranden liggen en natuurlijk een complete carroserie staan waar ook nog wel het een en ander aan plaat werk vanaf te halen is. Ik weet dat het zonde is hem te slopen maar ik heb er waarschijnlijk de eerste 3jaar geen tijd voor tot dat de Audi af is en tegen die tijd is er misschien wel helemaal niks meer van de Derby over. hier even een paar fototjes van de auto hoe hij was en nu er bij staat. Gr Arno |
Geen polo1 , derby1 of Audi 50 liefhebbers hier?
Gr |
Dat dakrekje, is dat er nog?
|
dak rek is er nog ja.
Vr pr. 50 euro Gr. |
Quote:
jawel :D:D free up |
Quote:
Ik heb je een pm gestuurd met foto`s van de deur panelen. Gr |
en maar weer ff omhoog.
|
Bumpers zijn inmiddels verkocht!
|
die blok is die compleet met bak en carb en zo?
en die klokken heb je die ook nog? :thumbup: |
JA blok is compleet met bak, motorsteunen en eigenlijk alles gewoon.
Klokken heb ik ook nog liggen. Zit alleen een barstje in het glaasje van het klokken werk. Ik had al iemand die geinterreseert was in het blok maar al even niks meer van gehoord. Gr |
kun je me wat meer info over die blok en bak geven de staat ervan op mijn msn aub.
ron_schelberg@hotmail.com |
Ik heb je toegevoegd.
Zit niet zo vaak op msn hoor. |
thanx,ben meestal savonds online na 20.00
|
oke. Ik ben er niet zo gek vaak hoor.
De motor code is trouwens HH en er stond 58 000 km op de teller. Of dit klopt weet ik niet. Hij liep nog wel perfect alleen met vochtig weer wilde hij wel eens lastig zijn. Ik denk gewoon de verdelerkap. ff wat info voor als je dat interresant vind. Ik zal er komende week nog even wat fototjes van maken. gr |
1300 ruilen tegen 1100 HB motortje???
1300 zou dan voor te tjoenen zijn, maja heb al zoveel blokjes, of zoek je mischien nog iets anders??qua onderdelen, heb nog wel t 1 en ander liggen... |
thanx,is voor mijn neef trouwens,het gaat hem erom of alles wel redelijk goed is en niet dat de blok of bak gaar is,hij heeft zelf een polo1 met 1100 erin maar de lagers zijn niet goed meer en wil wat snellers erin gooien,dus dit blokje is ideaal dan,kun je me je adres en tel.nummer ff sturen om mijn msn,dan maken we een afspraak...
|
ik zoek nog 2 zijschermen.
Ik heb ook interesse in een motorkap. Kan je mij anders een foto'tje per e-mail bezorgen? waar is dit op te halen? Je mag mij mailen op iemeel_johan@hotmail.com want ik zit totaal niet veel op dit forum. thanks, Johan |
Ik ben even een weekje weg geweest maar zal komend weekend even wat foto`s maken.
Gr |
Motorblokje en interieur zijn r nog???
|
zijn er nog stuurstangen links/rechts met chappen in goede staat ??
greets coudron |
All times are GMT +1. The time now is 07:16. |