centrale wielmoer
Hee!;) Wie weet mij het aandraaimoment van de achtertse centrale wielmoer te vertellen??? (degene met de borgpin erdoor;))
Grtz Jethro |
(ik heb die wielmoer/lager nog nooit los gehad van een T3, ik denk even Ã* la golf)
is dat een conisch wiellager achter? die moet je niet op moment vast zetten, goed invetten aandraaien totdat je geen net speling meer voelt (wiel erop) en dan de borgpin erdoor. |
Ik meende 350NM. Ik heb er even 95 kilo opgezet, dan zit hij ook wel :D Zolang die borgpin er maar in wil ;)
|
Ah okee ik heb hem er namelijjterug op gezet maar nu begint mijn wieltrommel een schaafgeluid te maken :(
|
:redface:
|
een T3 is rwd
zit dus anders als bij een golf mensen.. dus antwoorden als je het weet, zoals Benji (neem ik aan want hij heeft een T3) en anders niet... |
350NM is correct, zelfde moment als kever en T2 bus .. moer moet echt muurvast om loslopen te voorkomen.
Lagers vernaggel je niet, daarvoor zit er tussen het binnenste en buitenste lager een afstandsbus tussen. Astap heeft een splinevertanding, geen conische lagers zoals een voorwielaangedreven auto. |
juist daar heb je het kreng haha;) Bedankt voor de nuttige informatie!!!!!!!!!!!!!!
|
Nogmaals super bedankt voor de nodige informatie, ik ben net langs een bandenbedrijf gereden om de moeren op moment te laten zetten. De rechtse kant zat gewoon helemaal los!!! Gelukkig dat die borgpin er nog in zat;)
Grtz Jethro |
Dus is die pin toch ergens goed voor :D Ik moet de mijne ook maar eens op moment laten doen, misschien nog wel zo goed.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:54. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.