15 inch staal 4x100
:cool: 4 x stalen velgen zijn alleen gebruikt om auto op te keuren, hebben 1 keer banden gezien en nu nog niet weer :cool:
Grootte: 15inch Breedte: 6J steek: 4x100 naafgat: 57,1mm et-waarde: 49 Prijs is € 125 voor €25,- extra zitten er ook 15inch vw doppen op Verbreden kan ik ook regelen kost € 100,- voor vier velgen. Ik had deze velgen zelf ook op mijn Golf II zitten en die kom met 17-55-15 plat op zijn buik. Op de foto stond de Golf nog in de daily-stand :D voorbeeldfoto van de velgen |
Waar laat jij ze verbreden ? Want dat is niet echt duur en is het een beetje fatsoenlijk ?
Eventueel ruilbaar tegen opnieuw gespoten sebrings ? |
Ruilen helaas niet. ;)
Ik laat ze hier in de buurt verbreden. Diegene doet het ook voor de ovalrace en die velgen gaan soms t/m 12J en hebben iets meer te verduren dan op de weg :D is zeer netjes en mijn 16inch steelies waren na die rechter dan toen ik ze erheen gebracht had :cool: Maar voor jou is het misschien iets te ver om te rijden. Ik kan ze eventueel ook opsturen maar dan komt er per twee velgen iets van €12,- overheen en in het ergste geval, als er geen twee in een doos kunnen 4 x €12,- overheen. |
Ja das jammer. Had ze GRAAG geruild, wilde daar best wel een stukje voor rijden.
Maar helaas, mocht je je bedenken ;);) Succes met de verkoop! |
Donderdagmorgen up
|
Vrijdagmorgen uppie
|
Up
Ik kan ze t/m einde van deze week voor dit geld nog bestellen in D |
Up voor de steelies
Een set is nog beschikbaar. Verbreden kan gelijk erbij voor €100,- per vier velgen. Verbreden kan t/m 12J |
Uppa maar weer.
|
als je ze laat verbreden tot 7,5j en 8,5j wat word dan de et-waarde wil ze op me golf 1 zetten. wel serieus interesse
|
Had je ook al per pm geantwoord maar je et veranderd naar mijn weten niet als je naar buiten verbreed.
En check even je pm ik had je al geantwoord ;) |
All times are GMT +1. The time now is 20:49. |