ook te ruil!
|
C2
hoi kazzo,
ruil je ook deze 15" in: org polo gti BBS, klaargemaakt door sixpack met 165/50/15 Bridgestone potenza |
Nee sorry, is niet wat ik zoek :redface:
|
jammer, die C2's van jou zijn erg fraai, suc6 met de verkoop
|
uppie
|
hey, je inbox zit vol!
zou je even terug willen komen op pb? heb wel interesse namelijk |
ruil je ze aleen tegen bbs in ????
|
Ik heb nog lenso vdp in 16 inch met bijna nieuwe nankang bandjes 195/45/15(500km oud)
schadevrij op 1 velg na. Deze velgen worden niet meer gemaakt, en zijn ook licht (5.6kg per velg) Zijn vrij zeldzaam. PB als je het wat vindt. Foto: http://img210.imageshack.us/img210/8168/hpim1882es7.jpg |
hoeveel moet het setje kosten zonder inruil
|
Quote:
Staat onderaan de adv. van kazzo 950 euro compleet met adapters. |
oke dankje even over het hoofd gezien
|
Quote:
Jawel ligt eraan wat? |
dbv carribic velgen desnoods met wat geld toeleg van mij kant kan je wel even foto,s stuuren
|
ruilen tegen 17 inch porsche cup velgen?
bij belang ff PM graag |
upje, mogen weg!
|
setje vers klaargemkaate bbs rm?
|
Quote:
Kan, maar mogen ook gewoon gekocht worden:D Heb je foto`s voor mij richard? Heb eventueel wel belang... |
Quote:
heb de randen al klaar. boutjes zijn besteld( chroom) en de harten worden olgende week nieuw gecoat en in de blanke lak gezet. |
Heb je interesse om te ruilen met een setje 16 inch borbet A velgen 9j et15 4x100 rondom, zwart gecoat en met 'nieuwe' toyo proxes 195/45/16 erom heen getrokken?
Als je interesse hebt, moet je maar even een pb sturen, dan kan ik je foto's geven en eventueel de deal bespreken ;) Sneakpic: (zonder gestrechte toyo's) |
All times are GMT +1. The time now is 16:00. |