Siroj's GTI
Nu net terug uit Zeewolde, en met succes. Heb deze GTI Edition gekocht. En kan hem zaterdag op gaan halen. :D
Meer foto's komen zo spoedig mogelijk. |
Na vanacht 2 uur geslapen te hebben was het tijd om de GTI F&I edition op te gaan halen in Zeewolde. Samen met Dubweiser ( schoonbroer ) ben ik vanmorgen aangereden om mijn nieuwe aanwist op te gaan halen. Na de toch redelijk lange rit zijn we er maar meteen aan begonnen. Bumpers opnieuw zwart maken en lak ge polijst. En dit is dan het resultaat. Leuke studente auto dacht ik zo. :D
Zeer netjes interieur. Heb er nog een setje Kruis koplampen bij gekregen. een gril met verstralers. set mistlampen en donkere achterlichten. Donkere achterlichten en gril komen binnen kort te koop. En Willen; Nogmaals bedankt! :thumbup: |
Moooooi ding!! :thumbup:
|
Mooi wagen hoor, een fire and ice zie ik wel.
Maar staan die wielen er nou / --- \ zo onder of ligt dat aan mij? |
Mooie wagen, succes ermee !
|
/ --- \ = negatief camber
|
ja ik moet hem inderdaad aankomende week even opnieuw uitlijnen en de wielen balanceren. beetje last van trillingen op de snelweg.
|
Stoere golf! Zeker een leuke studente bak:D
Niet wat meer info over de auto? En plannen als die er zijn want hij ziet er super uit:) Veel plezier ervan! |
Graag gedaan Joris, en nogmaals hij ziet er super uit :thumbup:
|
Verdere plannen; donderdag even een grote beurt. Distributie riempje en spanrol vervangen. klepdeksel pakking vervangen en raamfolie er af halen. Dan is hij weer helemaal 100% klaar. Verdere plannen heb ik nog niet echt. moet weer even sparen :D Dat heb je met een studenten loon.
Maar bedankt voor al jullie reacties :thumbup: |
Heel nette auto, en de volgorde van de plannen bevalt me wel. Eerst technisch ok maken, dan komt de rest (what ever dat mag zijn, want hij is zo eigenlijk al af vind ik).
Het front zoals het nu is, is eigenlijk prima. Wat wil je daar nog aan veranderen? Want ik las iets over kruis koplampen... |
Quote:
Heb nog een setje nieuwe kruiskoplampen er bij gekregen. miss een keer kijken hoe dat staat. Verder geen verbouwingen. lekker orgineel houden voor de rest. |
Vandaag even het blokje weer technisch in orde gemaakt. Dis. riem vervangen en spanrol 2 v riemen Klepdekselpakking oliefilter en nieuwe olie. Geheel op kosten van stage bedrijf. Volgende week nog even Wiellagers voor en achter vervangen Remvloeistof verversen en 1 nieuwe remklauw rechts achter. Dan kunne we er weer een tijdje tegen aan. Zelf geen cent betale. mooie stage vergoeding dacht ik zo :D
|
Nette basis
Leuk stage bedrijf:D Wiellen iets negatief gaat tie lekker door de bochten |
Goed bezig Joris :thumbup:
Maar vergeet je niet nog één klein dingetje :rolleyes: |
Quote:
Bedoel je het Embleem :D |
Wie kan mij helpe!
Ik heb de distributie riem en spanrol vervangen, 2 v riemen, olie en oliefilter. Maar nu begint de auto te haperen als hij warm is. komt niet meer op toeren. Heb al 2 x gekeken naar de ontsteking en timing van de riem. Ook hoor je hem flink knappen als je het gas los laat. mij lijkt het in de ontsteking te zitten maar ik kan er niks geks aan vinden. kan iemand me miss. helpen met dit probleem? gaat trouwens om een GTI 8v van '91 |
Klinkt als een distributie die niet helemaal jopper staat.
|
dat dacht ik dus ook. maar ik heb de riem er al 2 x af gehad en de ontsteking al 2x een stukje veranderd. probleem blijft.
Kan het miss. ook zo zijn dat hij ergens valse lucht trekt. of kan zoiets deze probleme niet veroorzaken. De eerste 2 minuten dat ik ga rijden gaan goed. en als de motor op temperatuur is dat is er niet normaal meer me te rijden. zijn er trouwens uitleesmogelijkheden voor een golf 2 gti 8v '91. Heb een test kast van bosch ter beschikking. alvast bedankt! mvg Joris |
Trek je lambda eens los , dan nog eens proberen.
En de timming klopt zeker weten? Lijkt mij erg voor de hand liggend dat het tegelijk met distributie vervangen dit probleem is opgetreden. |
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |