Terug zetten digifiz iemand een adres?
heeft iemand een adres voor het terug zetten van mn digifiz.
of is er iemand die het kan. dan hoor ik het graag. gr menne. :thumbup: |
Bij mij net over de grens is een bedrijfje die het doet (niet goedkoop).
Zoek even hier, heb al ooit eens een link in een dergelijk topic gepost. |
ik denk dat erik dat bedrijfje in belgie bedoelt. maar je hebt 2 verschillende type digifizz. 1 met rom ic en 1 zonder. die ene zonder kun je niet resetten of op een willekeurige stand laten zetten. die loopt maar tot 299.000
|
vastec electronics in Belgie die doet het...
even googlen en je heb ze waarschijnlijk... koste mij toen € 110,- als het goed is... |
dat zijn ze inderdaad. dit is de link http://www.vastec.be/
|
hee jongens bedankt voor de tips en de link
geert hoe kan ik zien of ik er 1 met rom ic of 1 zonder heb |
Quote:
dat hangt volgens mij van je bouwjaar van je digifizz af. kun je zo volgens mij niet meteen zien. misschien dat je een bepaalde optie hebt met je mfa hendel die verteld wat voor type het is. anders informeer je even bij dat bedrijf hoe je erachter kunt komen. of iemand hier op het forum weet het misschien...? grtz |
D'r moet ergens een haasje op de teller staan, dan kun je hem resetten. Staat dit er niet op, gaat het ook niet.
Waar dat beest staat weet ik niet. Je kent ze wel, springen van hot naar her. Maar er moet er in ieder geval een op staan. |
Ik heb het ook bij Vastec laten doen; www.vastec.be
Verwacht niet teveel van het bedrijf; het is bij iemand in z'n garage aan huis maar hij weet wel waar hij het overheeft. Volgens hem heeft 1 op de 10 een processor (die de km-stand onthoudt) die anders is dan de rest. Die andere 9 van de 10 kan hij zo de km-stand voor je aanpassen, was binnen een half uurtje geregeld als je de losse teller meeneemt; kosten €100,- Die ene met die andere processor kan hij voor je opsturen naar iemand in Italie; die kan dan ook de km-stand aanpassen; weet alleen niet wat dat kost. Succes :thumbup: |
Quote:
299.999 ;) |
Quote:
ohja natuurlijk, goed opgelet :tongue: en aan de topic starter, als iets mee gedaan? is wel leuk om dat te vermelden. grtz |
All times are GMT +1. The time now is 09:05. |