![]() |
gezien bij outlaws heerde.. nu te koop
klik!
bijzonder mooie golf 1 vind ik persoonlijk... |
leuk ding, maar ook geld zat....
|
wel een heel mooi ding !!
gr. Martijn |
Heel mooi Golfje, maar Jezus wat 'n geld voor een 1100-tje.
Maar JEZUS wat een mooi Golfje! :D |
super mooi ding ja. en als hij echt goed opgeknapt is is ie het geld misschien ook wel waard maar wie geeft t er voor?
de meeste willen zoiets zelf opknappen denk ik. gr |
Inderdaad een hele vette Golf!
Volgens mij is dit die ene die hier een hele tijd wegens familieomstandigheden te koop heeft gestaan, moest toen nog deels opgebouwd worden. |
Probeer maar eens een golfje op te knappen onder dit bedrag,meer dan de centen waard.
|
Een gebruikte auto is waard wat de gek er voor geeft zegt men wel eens. Voor iemand die zelf niet handig is maar wel een leuke Golf 1 wil waarschijnlijk een goede aankoop.
En voor wie 6000 Euro te veel vind voor een golf 1.1, voor de helft koop je een Jetta 2 1.6 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34930 |
Stond inderdaad te koop vanwege familie omstandigheden. Is toen gekocht door Frans die hem heeft afgebouwd. Mooi karretje inderdaad.
|
Doet hem alweer weg omdat die wagen hem te langzaam is, had die ook voor aanschaf kunnen weten dat je met een 1100cc´tje niet bepaald het asfalt opentrekt...:screwy:
Bovendien staat er in die vwforum thread dat die de wielkastranden achter een paar mm weggeslepen heeft... |
Vind best wel geld voor een geimporteerde 1.1.....heb ik mijn 84-er NL GTI bijna weggeven...:D
|
Quote:
Dat klopt Chris :cool: :cool: |
staat ook een golf 1 op dit forum voor dat geld heb je een gti
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32519 in nieuw staat oke de wielen die er onder zitten is :screwy: ieder zijn eigen smaak :D |
heb hem daar gezien ,echt wel leuk golfje
|
Idd heel leuke golf1 !!
|
Quote:
Hahaha :D :woowoo: |
die jongen had hiervoor een golf g 60 met dikke pk's en z'n vader rijdt een rs6 dus ja dan is een 1100 wel erg langzaam :D
|
Quote:
Dat hebben ze bij die van mij ook gedaan. :mad: Wel geen spatje roest gelukkig. Maar daarom laten we ook de plastic randen maar zitten! |
Zag dat golfje gister nog rijden op de weg van steenwijk naar meppel echt een super stoer ding!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:19. |