zekeringkast aansluiten gti??
heeft er iemand een goede foto of info hoe de zekering kast aan de achterkant wordt aangesloten.
Het gaat om een golf 3 gti 2.0 8v. m.v.g marcel |
als je de stekkers bedoelt die achterin gaan.
elke stekker is apart, kan maar op 1 manier worden aangesloten. |
ja die bedoel ik maar er zitten een paar kleine stekkertjes en die passen op meer plaatsen?
|
jij bedoelt denk ik die witte, blauwe, zwarte, gele, groene en grijze zeker?
|
ja dat klopt de kleinere stekkertjes
|
weet je ook of het kan een kabelboom van een 2E motor verwisselen met een andere motorcode motor
|
kunt elke kabelboom van een golf 3 motor erop aansluiten, zonder problemen..
mijn auto was officieel een 1.4 en heb de kabelboom van een vr6 erop aan gesloten geen probleem.. zal straks ff een foto posten van die stekkertjes.. nog ff buiten verder hobbyen aan de station.. ziet het straks verschijnen :thumbup: |
ok alvast bedankt.
weet je toevallig ook of een kabelboom van een gtx en een gti hetzelfde zijn? allebei zijn het 2.0 8v motoren m.v.g marcel |
Dit is de beste foto die ik zo even kon vinden..
groter formaat ik had mijn probleem opgelost door 1 van de blauwe, weet zo even niet precies welke, bij de gele erbij te stoppen.. toen was ik van mijn probleem af :D ik heb wel de schema's waar ik het mee heb opgelost maar die moet ik dan even van thuis af versturen.. als je die wilt hebben dan laat maar weten waar ik ze heen moet sturen :thumbup: van de gt, gti, tdi, vr6 enzo past alles op mekaar, alleen vand e gtx durf ik niet te zeggen.. als de zekeringkast hetzelfde is en de stekkers passen er gewoon in, lijkt me wel zou ik zeggen.. heb zelf nog nooit bij vw meegemaakt dat als er iets van stekkers er ergens niet in zou mogen dat het toch past.. |
All times are GMT +1. The time now is 05:56. |