daily'one
van het weekend m'n nieuwe daily opgehaald,
t was ff gokken of ik er mee mn straat in kon rijden...maar "t ken net" ben dr erg blij, zal niet heel veel aan veranderen, maar word nog wel een beetje eigen gemaakt 1500 automaatje van 83, ats classics (7+8J), chrome bumps net even wat wazige picts gemaakt :screwy: betere zal ik morgen maken |
Leuke wagen zo te zien, succes ermee !!
|
lijkt er zeker op ook mooi met die ats velgies ben benieuwd naar de pica's
|
Mooie wagen, snel nieuwe/betere foto's maken kunnen we hem 'echt' bewonderen ;)
Achter ligt een best getrokken bandje toch? Staat leuk:D:P Ligt ie zó laag dat je net de straat inkan? |
Quote:
Bandjes zijn indd best getrokken, en hij is ook best laag (lucifer doosje...op zn kant :screwy: ) Heb daarnet even wat foto's gemaakt, heb m nog niet schoon kunnen maken of kunnen poetsen, dus zal ik van t weekend maar eens even doen Verder zitten er al een hoop dingen op naar mn smaak zoals hoofdsteuntjes achter, ouwe platte spiegeltjes. Zit ook een glazen "niet orgineel" dagje in, maar is wel uit die tijd en is netjes en bovenal waterdicht. :) Nouja genoeg gelul... ps:zat een kamei spoilertje op, geluk niet geschroefd maar met een haakje onder mn rubber en zo om mn raam heen, iemant een idee hoe ik dat eronderuit krijg zonder dat mn raam eruitmoet of stukgaat? |
Stoer ding bartje! Carterbeschermer nodig?:D
|
Hey,stoere kar is dat!
Ziet er netjes uit,lekkere bumpers! :woowoo: Achterraam druk je er toch zo uit... :rolleyes: |
Quote:
Nope, raam moet er minstens gedeeltijk uit, het haakje zit echt om de ruit heen. Veel wasknijpers tussen het rubber en de ruit, en voorzichtig naar buiten duwen. Ging bij mijn GTI prima..... |
Quote:
haha probeer je je handel hier kwijt te raken? ;) maar dat past nooit joh.... legt ie zometeen met de carterbescherming vast op de 1st de beste drempel... @karretje...t achterraam is er zo uit??? nooit eerder gedaan eigelijk blijft dat heel? en zit dater snel+makkelijk weer in ook? |
Beter je carterbeschermer aan de grond dan je carter....en ik heb er ervaring mee met een lage 1.5 automaat op 13" ;) maarre...stoer ding hoor :)
|
Gaaf ding joh! Is ie nog nog netjes of is hij al ooit een keer opgeknapt? Hij ziet er echt nog super netjes uit.
Gr |
Quote:
1 voorschermpie is wel eens gespoten, en heb een naar plekje onder t voorraam maar die laat ik zsm lassen. verders is ie gewoon erg netjes, zal eens moeten kijken of ie niet van een ouder bouwjaar is, ivm die ouwe delen (interieur/stuur/spiegels) maar dat ken er natuurlijk ook later opgezet zijn. |
Quote:
Oke das mooi joh. Maar denk je dan dat ie in 83 ingevoerd is ofzo? Je kan t kenteken toch zo natrekken op rdw.nl ? dan kun je t meteen zien van wanneer deel 1 en deel 2 van het kenteken zijn. Succes met de auto. Gr |
Quote:
nee is niet ingevoerd, is gewoon in 83 op de weg gekomen, maar productiejaar wil ik wel eens weten...wie weet hoe? |
Datum eerste afgifte Nederland 10-06-1983
Datum eerste toelating 10-06-1983 Datum aanvang tenaamstelling 15-09-2007 Vervaldatum APK 09-02-2008 Gewoon een kenteken van '83. Leuk ding trouwens :thumbup: |
Ik vinnum gaaf...!
|
Stoer bakkie, maar sodeju wat ligt dat carter laag !! :eek:
|
Hele mooie wagen!
Hij ligt inderdaad lekker laag (bij ons kom je de straat niet in:P) Ik zou misschien die stootranden eraf halen, maar het staat deze niet slecht... |
Quote:
ja daar twijfel ik zelf ook nog over, tis een kamei setje, en is soort van ...spronsig, waarschijnlijk wel de reden dat er geen putjes in mn deuren zitten...want hij steeks pittig uit...moet nog maar eens kijken. thanks voor de reacties (good and bad) ben dr zelf ook erg blij mee :thumbup: |
Nu ik de foto's goed bekijk:
- Wat zijn je banden WIT :D die horen toch zwart te zijn? (ff oppoetsen geeft de auto en wielen de look die ze verdienen!) - Er is al een flinke strip onder je carter gelast zie ik nu, dus je kan redelijk schuren zonder je zorgen te maken? (hoewel een carterbescherming ook klappen opvangt, dat zou ik nu niet proberen!) |
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |