Schroefsetje nodig, maar welke?
Hallo,
Ik heb vier nieuwe schokbrekers nodig en denk aan een schroefsetje. Maar wat is een goede keuze, KONI GEEL? Of gewoon eentje uit de AUTOSTYLE catalogus, bij NL POWER of heeft iemand een andere betaalbare optie voor me. KONI GEEL en EIBACH is aardig aan de prijs maar als het de beste kwaliteit is dan moet het maar denk ik zo. Alvast bedankt voor het advies Patrick |
setje bij bk customs halen
bevalt prima :thumbup: |
Als wel over een betaalbare optie praten:
Inderdaad BK Customs met Supersport schroefset. Helemaal nieuw voor een net bedrag. Als je veel mazzel hebt kun je ook op Marktplaats.nl wat vinden. Op Ebay.de komt ook wel eens wat voorbij. Vooral chromen veerpoten met blauwe ringen en rode veren (Schroefset) maar die kun je hier veel makkelijker krijgen via Split52. En op Ebay.de komt natuurlijk ook wel eens KW of HR voorbij. Autostyle zou ik niet doen en NL Power ook niet. |
Quote:
Ik heb mijn setje onder de lupo ook bij nl power vandaan en bevalt prima(V-maxx) |
Quote:
Koni geel is een vaste schokdemper, geen schroefset... |
de zoekfunctie gebruiken bijvoorbeeld? Er zijn echt legio topics met precies dezelfde vraag.
|
Rij nu zelf een tijdje met Supersport onder de gti, bevalt prima!
|
Quote:
Eensch |
V-maxx zou ik zeker niet bij NLpower halen.
Even zoeken op ebay scheelt je zo een hoop geld. Kocht een paar maanden geleden voor mijn Jetta een nieuwe V-maxx set op ebay.de voor 219 euro nieuw in doos met garantie enz enz.... Zou nu trouwens achteraf niet meer voor v-maxx gaan, is te slap naar mijn mening. |
Quote:
Inderdaad komt die binnenkort ook met Golf1 spul! Zelfde prijs € 298 incl. verzenden! :thumbup: Duurt misschien een kleine 3 week nog. |
ik heb er een setje onder van autostyle, weet niet hoe het veert want ik heb m op t laagst staan dan rij je gewoon op je bumpstops.
Ik heb niet anders gereden met dit setje, wel lekker laag:D Kwalitatief is het vast niet een erg goed setje maar ik denk dat er weinig verschil zit in setjes van rond de 300 euro. Zelf kijken wat je er voor te besteden hebt of wil |
v-maxx zit er hier onder, lijkt prima setje!
|
Daarom zei ik ook, geen NL Power e.d. die vragen gewoon teveel. Split52, BK Customs Ebay.de daar vragen ze nog fatsoenlijke prijzen ;)
|
ik heb bij nl power 300 voor mijn vmaxx set betaald
|
Ik lever ze voor € 350,-
|
Heb 2 1/2 jaar geleden een supersport schroefsetje gekocht. Een jaar geleden kreeg ik de indruk dat ie slapper veerde.
Van de zomer stond ie aan de ene kant ineens lager dan aan de andere.. :S Nu blijkt dat er 2 schokbrekers lek zijn.. G**ver. Voor mij geen goedkope schroefsets meer. Ga nu opzoek naar een schroefsetje met hardheid verstelling.. Suggesties.? |
Quote:
neem aan dat er nog garantie op zit. |
Quote:
zal geen v-maxx zijn daar vragen ze 399 voor bij nl. |
Quote:
Neem aan van niet....... Dacht toen 1 jaar. :mad: |
? o meeste merken 2jaar.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:53. |