Cabriodak in duitsland gekocht. Alleen versta ik het niet
Ik heb via ebay.de een nieuw cabriodak gekocht. Een stoffen sonneland of iets. maar nu zit ik met het volgende probleem
Ik kreeg daarjuist een mailtje waar ik geen barst van versta :screwy: . Kan iemand dit voor me vertalen? Alvast bedankt op voorhand. Glückwunsch zum Zuschlag! Bitte überweisen Sie den Gesamtbetrag inkl. der Portokosten von EUR 287,- auf nachfolgende Bankverbindung, damit wir unverzüglich die Ware versenden können: M.Kutzka Dresdner Bank BLZ 44080050 Konto-No.: 03 744 34606 SWIFT-BIC: DRES DE FF IBAN: DE45 44080050 0374434606 Bitte teilen Sie uns kurz Ihren Farbwunsch mit und geben Sie diesen auch auf dem Überweisungsträger an!Sollte dort nichts angegeben sein wird automatisch die Farbe schwarz versendet!!! Bei Problemen wählen Sie bitte Tel.: 02306 269600 Danke Mit freundlichen Grüßen Mathias |
Quote:
bedankt en met vriendelijke groeten..mathias |
yup, vertaling klopt!!
|
Ok, dit helpt me al een groot stuk vooruit. Alvast bedankt hiervoor, maar...
hoe moet ik dan zeggen dat ik een blauwe kap wil. Of anders wat past op een donkerblauwe cabrio? groetjes. |
Als je een blauwe kap wilt zeg je:
Ich mochte gerne ein blaues verdeck en bij het het geld overmaken zet je bij je betalingskenmerk: Verdeck golf 3 Blau. en je ebay naam is ook wel vestandig en of het nummer van de advertentie. mischien is het verstandig een verkorte cursus duits en ebay te volgen voor je wat in duitsland van ebay koopt;) Succes ermee. |
of even vertalen op de website van babelfish http://babelfish.altavista.com/ meestal kom je er dan wel uit. alleen het programma is niet zo goed met de woorden in de juiste zinsverband te plaatsen :tongue:
|
Quote:
Zou het niet beter zijn om Verdeck golf 1 Blau te zetten i.p.v golf 3? |
Nou, ik denk dat als je voor een golf 1 wilt dat dat misschien wel slim is....
Maar als je dit echt wil dan kan je er echt wel meer uit halen als je nu doet IMHO... sowieso begin je met te zeggen: een sonnenland of iets... alsof dat verder niet boeit :D |
hehe is mischien beter golf 1.. :tongue:
dat sonnenland is al afgesproken zoals ik het zie, er staat bij dat de kleur bij het betalingskenmerk vermeld moet worden als je dus blau verdeck en je gebruikersnaam erbij zet en/of advert.nummer is voldoende. maar als er ruimte over is zou je dat natuurlijk er nog bij kunnen vermelden maar lijkt me niet noodzakelijk. |
Hoe zeg je dan in het duits dat de overschrijving deze morgen gebeurt is.
vb: Hallo, ik heb het geld voor een blauwe stoffen kap deze morgen overgeschreven. |
Je kan aangeven dat het geld al overgemaakt is. Ik zou het als volgt doen..
"Hallo, Ich habe den Gesamtbetrag auf das Konto überwesen. " Je kan nog bedanken voor de nette afhandeling, of snelle service, of vragen wanneer het pakket verstuurd wordt.. "Ich möchte gern wissen wann ich das Verdeck erwarten solte. Danke für die schnelle Erledigung." |
Hoelang zou een verzending van Duitsland naar België duren? Ik heb de kap donderdag besteld en ook gemaild om te zeggen dat ik het geld overgemaakt heb. Ik heb ook geen mail teruggehad. De tijd voor een nieuw kap begint wel te dringen want het begint langs alle kanten binnen te regenen.
|
Ik ga altijd uit van 4 dagen. En dat klopt meestal wel.
|
ik heb ongeveer een anderhalve week gewacht op een pakketje van vw classic-parts vanuit dld naar nl.
voordat het geld van nl of belgie op de duitse bankrekening staat duurt ook wel een paar dagen. johan joure |
Nu heb ik gezien op ebay.de dat de advertentie gemarkeerd is als betaling ontvangen op 18-09-07. Ik denk dus dat het voor volgende week zal worden mijn nieuw dakje.
|
En ga je dat dakje zelf monteren dan? Ik heb ook een nieuwe kap nodig, en heb er ook aan zitten te denken om een nieuwe te kopen via ebay maar dan zul je zelf het raam uit moeten snijden en zul je de buitenkap moeten opspannen op de auto. Zelf heb ik dit nog nooit gedaan en ben dus erg benieuwd naar jouw ideeen.
|
ik heb beide daken laten vervangen door cabriodak.be komt aan huis en kost 550 euro
daar ging ik zelf niet voor klooien |
Je kunt ook gewoon in het engels antwoorden hoor.. Als duits je niet zo gemakkelijk afgaat is dat een goed alternatief.
Maar we tricky om iets in het duits te kopen, terwijl je er het fijne niet van weet. |
Ja het was wel tricky maar het proberen waar. 287 euries incl. verzending voor een sonneland dakje. Het dakje moet ik zelf steken maar ook hier is een handleiding bij, weliswaar in het duits maar ik denk als je goed kijk hoe je het demonteerd dat dit wel zal lukken. En ja dan de ruit. Die zal ik niet zelf steken want ik zie het niet zitten om verkeerd te snijden. Die laat ik dus wel steken voor het zekerste.
|
dakje al erop?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:30. |