interesse peiling BBS Kalender 2008
Is hier interesse voor ?
Na een daverend succes vorig jaar dit jaar weer een nieuwe kalender. mits er genoeg animo is. tevens kunnen jullie fotos sturen van jullie auto's en natuurlijk BBS velgen naar : Holly@bbs-society.de o.v.v. " BBS Kalender " (goede en grote foto's) over wie en wat er in gaat komen zal en verassing zijn, dat is in handen van duitse designers (nee,ik zit dr niet bij :( ) prijs zal rond de 20 euro zijn. groetjes peter. |
Count me in Peter!
Wanneer wordt beslist welke wagens in de kalender komen? Anders breng ik de BBS nog even bij je langs :tongue: |
geen id zal ergens rond begin dec zijn .
|
ik wil er ook weer 1, is een mooie kalender :thumbup:
|
staan er ook andere velgen dan RS in? ;)
|
;) wat jij wilt marc :rolleyes:
Eind datum van de in te zenden fotos zal rond dec. liggen,Dus heb je nog mooie goede grote fotos van je auto met bbs velgen mail ze naar Holly@bbs-society.de gr peter |
sign me up
|
Er zijn nog steeds weinig foto's binnengekomen, vergeet niet dat begin Dec. 2007 de inschrijving van de kalender 2008 sluit :rolleyes:
Mail ze naar : Holly@bbs-society.de Gr peter |
vrees dat ik de e30's en de auto niet voor eind dec klaar heb. zal dus volgend jaar worden... :D
|
Wordt de opzet van de kalender hetzelfde?
Ik zie graag in één oogopslag welke dag dat bij welke datum hoort. Als dat zo is, dan heb ik interesse! |
All times are GMT +1. The time now is 21:18. |