Nieuwe daily-driver
Hey.....
Eerste keer dat ik aan de watergekoelde kant post ;) Om m'n luchtgekoelde wagenpark iets te ontzien (en m'n beurs) ben ik op zoek gegaan naar een auto d'r bij. Moest natuurlijk een VW zijn en zodoende ben ik bij de deze Jetta terecht gekomen. Nu heb ik net geprobeerd een andere radio in te bouwen. Het is een Sony van zo'n 10 jaar oud. Nu krijg ik deze niet helemaal in het dashbaord geduwd. Ik heb heel wat met de kabels liggen te klooien dat die niet in de weg zaten, maar dat mocht niet baten. Is dit een bekend probleem en heeft iemand misschien een tip voor me? Groetjes, Joost |
Coole bak :thumbup: . Ik had een coupe in dezelfde kleur met kenteken zn-94-hx :D .
|
Thanx, ben er zelf erg blij mee.
Erg toevallig ja, dat kenteken..... |
Nice kleurtje (bekend ook)
Dat radio probleem ken ik ja, het beste is dan om de kachelunit (knoppen) er even uit te klikken en zo de draadjes onder de radio leggen zodat ze er niet achter zitten en zodoende de radio er niet in past. Pas wel op, dit is een krampgevoelige houding :D |
Mooi Jetta :D
Ligt lekker laag!!! Heb je nog plannen hiermee? Ik vind hem zo redelijk af en dat verbreed staal staat hem goed:) |
Mooie Jetta. Nog even naafkapjes zien te scoren en dan is het weer klaar :D
|
Leuk wagen. :thumbup:
Dat met die radio heb ik ook in mijn Golfje, maar aan een oplossing kan ik je niet helpen, de mijne steekt gewoon een halve centimeter uit en ik vind het wel goed zo. :D |
Leuke jetta, succes ermee !!
|
Mooie bak, houden zo!
|
Quote:
Dat was ik eigenlijk niet van plan. Vind het zo wel vet uitzien. Lijkt een beetje op wintervelgenlook. Alleen de velgen zijn gepoedercaot en glanzen best wel :cool: |
leuke sletta !!
gr. martijn |
Mooie Jetta!
Staal staat wel goed:D. |
Quote:
Als de naam dan toch verbasterd............ Ik vind de auto vet uitzien..... Dus ik heb een VW Vetta :rock: Sjonge jonge, wat hebben we een lol! :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 16:57. |