Ruudje is nu helemaal gek geworden...
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind 80 euro voor een Polo embleem een beetje aan de hoge kant...
Kassa! |
Het achterste embleem is nieuw op eBay.de wel eens ruim boven de 100 euro weggegaan.
Zijn nieuw moeilijk te vinden, maar zijn er heus nog wel voor een normale prijs. |
Quote:
Vraag en aanbod, leuk om te weten trouwens, ik heb nog een nieuwe voor in de grille, de laatste in NL destijds. |
Theo heeft er misschien ook wel een paar te koop ;)
(des tijds 100€ vragen voor een sticker was ook heel normaal :screwy: ) |
Quote:
Die in de grille is helaas voor jou nog prima verkrijgbaar. |
Quote:
De g40? Mij werd toen gezegd dat ze hem niet meer konden bestellen, alleen landelijk bij een andere dealer, was iig toen de laatste. |
nou als het bij een andere dealer ligt is het gewoon te bestellen hoor
|
Quote:
moet je eens een genesis setje vragen!!! niet meer normaal voor wat plak-pappier...(bij ruud bedoel ik dan he!) en indd op ebay gaan ze regelmatig voor die abnormale bedragen weg :thumbup: |
Quote:
Tsja, Ebay is meer iets voor mensen die iets NU willen en niet echt op een paar euro meer of minder letten met veel zaken. Ik heb niet zo'n haast, en koop ook eigenlijk alleen dingen als ik ze ook voor de prijs kan krijgen die ik in gedachte heb. Heeft me tot nu toe al heel veel geld gescheeld, kost alleen wat meer tijd tot je klaar bent met je auto. |
Quote:
Ja dat snap ik, maar eerst kijken ze of het bij vw zelf te bestellen is (men zei toen van niet) waarna ze landelijk kijken of het niet bij een collega dealer ligt, en dat was de enige is mij verteld. |
All times are GMT +1. The time now is 18:58. |