![]() |
Kever in plaats van Golf1!!
Sinds 4 weken ben ik in het bezit van een '63er Ragtop! Hij is destijds een keer overgespoten en opnieuw bekleed van binnen. Hij ziet er nog heel netjes uit. Ik heb hem na een week in bezit te hebben gelijk mee op vakantie genomen. Hij heeft het perfect gedaan. Een keertje moeten stoppen toen het olie lampje ging branden. Had even eerder t peil moeten checken :redface: Het is dus een ragtop... echt super cruizen in de zon. Ik heb afgelopen weekend de bumpers ontroest aan de binnenkant en ze geverfd in de hamerslag. Ik heb op de oldtimerbeurs in Tilligte een vette bermlamp gekocht met een VW teken in het glas!! deze ook gemonteerd en aangesloten. Het NL(jaartal) bordje achterop heb ik er af gehaald en ook de mistlamp achter. Nu op naar pop-outs achter! Hier wat foto's van de Kever en mijn ex-golf(gaat morgen weg).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat doe je goed!
Gaat de Kever nog verlaagd worden? Heerlijk zo'n ragtop!! |
Das een hele mooie :thumbup:
|
Dankej... Ik ga eerst voor de pop-outs.. dat heb je wel nodig want met het dakje los kan de lucht niet weg uit de auto en krijg je een heel irritant bonkend geluid.. dus dat eerst en ik wil hem daarna verlagen.. eerst met droped spindels.. het liefst zo heel laag met een versmalde as maar dat word denk ik niets met al die drempels.
|
Ik rij momenteel een Lupo Open Air 1.4 16v.
Je hebt gelijk met het bonkend geluid. Ik zet altijd mijn raam op een kiertje, dan is het weg. Maar een open air gaat boven een cabrio wat mij betreft.. heerlijk rijden! |
super dikke kever !!!!
mijn meissie wil ook een kever en mijn inbreng is dat hij van rond 1960 mijn zijn en een ragtop ! vind hem echt helemaal geweldig !!!!!!!!! gr. Martijn |
he mooi hoor...
is ook z'n beetje mijn volgorde.. eerst een golf 1 en daarna een kever ragtop... (alhoewel ik morgen geïnteresseerden krijg voor mijn ragtoppie, dus gaat ie misschien weer....) enne: beetje lager zou hem niet misstaan hoor ;) |
Mooie 63'er!! Komt uit begin 63 :). Ik heb namelijk een metalen schijfdak in m'n 63'er (in augustus is ragtop vervangen door metalen schijfdakje)
Veel plezier ermee, maar dat moet geen probleem zijn met zo'n mooie auto :D |
Quote:
Dan heb jij dus een 64er die in 63 op kenteken is gezet :D Leuke Kever hoor, lekker origineel Nederlands met period wielsierringen! Hou wel je oliepeil in de gaten, gewoon minerale olie gebruiken en op maximumpeil houden. Essentieel voor de koeling! Veel plezier ermee!! Jens |
sjieke kever
|
dank jullie wel! :D
Als ik er weer wat aan ga doen dan meld ik me ;) Ja vanaf augustus 63 kwam het stalen schuifdak. Nu alleen nog een dagelijkse auto vindenhaha :tongue: |
heel mooi die ragtop
veel fijne en veilige kilometers gewenst |
Mooie kever man,
veel succes er mee:rock: |
mooi ding :spankit:
|
Gelijk maar 't leukste model genomen! ;)
Mooi wagentje! :thumbup: |
Erg mooie Kever. Heel veel plezier ermee.
Is een goede keuze qua type. En een mooi Golfje. Samen een leuke combi. |
Quote:
Het golfje moest jammer genoeg weg om de Kever te kunnen kopen :mad: Maar de kever maakt alles goed.. wat een super auto zo'n luchtkoker! Ja ik wou er een van voor '67 vanwege de koplampen.. en dan zie je dat voor '64 de ramen kleiner zijn en het 'snotterbelletje' op de motorkap.. toen wou ik zo een.. en dan ook maar een ragtop toch :tongue: |
het blijft een mooi ding je kafer! :cool:
zoals keverpech al zei gelijk het leukste/mooiste model gekozen, en nog genoeg plannen er mee wat zekers wel goed gaat komen. het golfje krijgt binnenkort een blok revisie, grote beurt en electrische wordt hij ook weer helemaal in orde gemaakt. de sluitingen van de klapraampjes zijn ook weer goed gemonteerd en knappen niet meer los ;) he kerel veel plezier met de kafer en wie weet spreken we elkaar wel weer een keer op een meeting greetzz robin PS: kan je mij nog een keer alle foto's van de golf toe sturen!? ik zal mijn adres gegevens nog ff sturen via PM hier nog een paar foto's van je oude liefde(mocht je ze niet in je topic willen hebben geef maar een seintje dan haal ik ze weer weg): ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 14:17. |