Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Welke velgen onder mijn jetta ... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33878)

Kotai 10-08-2007 12:56

Welke velgen onder mijn jetta ...

Halloo,

had dus een vraagje over welke maat van velgen beste zou passen onder mijn jetta zonder verlaging... (verlaging komt nog als budget dit toelaat :D )
had zelf gedacht aan 14" maar twijfel toch tussen 15" en 14"

Kotai 10-08-2007 13:42

Foto's van men jetta...

Zweiter 10-08-2007 13:53

heel afhankelijk van welke bandenmaat/rijhoogte/look je wilt? in principe kan zowel 14 als 15 wel. persoonlijk zou ik het geld eerst gebruiken voor een degelijke verlaging en pas daarna andere velgen steken. een niet verlaagde auto met "sportieve" velgen vind ik persoonlijk geen porum.

Kotai 10-08-2007 13:56

Quote:
Originally Posted by Zweiter
heel afhankelijk van welke bandenmaat/rijhoogte/look je wilt? in principe kan zowel 14 als 15 wel. persoonlijk zou ik het geld eerst gebruiken voor een degelijke verlaging en pas daarna andere velgen steken. een niet verlaagde auto met "sportieve" velgen vind ik persoonlijk geen porum.

ja twijfel waar ik eerst geld aan zou geven aan velgen of aan schroefset als ik eerst velgen neem moet ik wachten voor de schroefset (geld tekort) ofwel eerst schroefset en dan moeten de velgen wachten... bedankt voor reactie :thumbup:

dafour 10-08-2007 14:03

Ik zou hem op standaard wielen verlagen en sparen voor wielen...Eerst verlagen,de rest komt later

SlimMasterShady 10-08-2007 14:36

Welkom Kotai! Ik zou hem ook eerst verlagen...
Heb het zelf andersom gedaan, eerst velgen eigenlijk meteen verlagingsveren en nu een schroefset die er dit weekend ondergaat hopelijk:D
Kan je na het verlagen nog beslissen welke maat velgen ;)

Kotai 10-08-2007 14:47

Quote:
Originally Posted by SlimMasterShady
Welkom Kotai! Ik zou hem ook eerst verlagen...
Heb het zelf andersom gedaan, eerst velgen eigenlijk meteen verlagingsveren en nu een schroefset die er dit weekend ondergaat hopelijk:D
Kan je na het verlagen nog beslissen welke maat velgen ;)

ja kga het ook zo doen denk ik :D thnx voor replay!! heb uw post ook tijdje gevolgd over die velgen en het verlage van uwe jetta! maar toen was ik nog niet member :tongue: mooie jetta heb je trouwens! :thumbup:

jetta mk1 '82 10-08-2007 14:50

eerst ZAKKEN :D:D:D !!!!

velgen kun je altijd nog kopen !!

gr. Martijn

p.s. welkom ;) !!

Kotai 10-08-2007 14:53

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
eerst ZAKKEN :D:D:D !!!!

velgen kun je altijd nog kopen !!

gr. Martijn

p.s. welkom ;) !!

thnx!! :D ja zakken moet die zeker!!! :cool: :D dusja besluit staat vast :tongue: eerst zakken dan velgen!!

Zweiter 10-08-2007 15:51

keurig!

Jazzblue 10-08-2007 16:14

Pirelli's zijn altijd wel netjes;).

DeNB3rt 10-08-2007 17:40

welkom, mooie jetta hebje, en zeker alsie al van je familie was

DutchRebel 10-08-2007 19:46

kunt ook een setje veren kopen voor 5 tientjes, en mooie velgen, en dan over een tijdje een degelijke verlagingsset.

stond nog een set veren hier te koop geloof ik

SlimMasterShady 10-08-2007 19:56

Veren op orginele schokbrekers zou ik niet doen!
Ik heb het zelf ook gedaan, zoals al gelezen had in mijn topic, maar nu zijn mijn schokbrekers zo lek/kapot als een zeef!
(en nee, ik reed niet hard over drempels, juist zacht want anders heb ik mijn wiel in mijn wielkas)
Op orginele schokdempers kan je max. 4cm verlagen en dat is er niet goed voor, maar dat is mijn ervaring :rolleyes: (je moet er ook een beetje geluk mee hebben denk ik)
Ik heb nu niet voor niets een schroefset besteld :);)

Golf 1979 13-08-2007 23:54

ik heb nog 4 quartet wieltjes 14 inch met 2 nieuwe banden (moeten wel gespoten/gepolijst worden)

Kotai 14-08-2007 12:00

Quote:
Originally Posted by Golf 1979
ik heb nog 4 quartet wieltjes 14 inch met 2 nieuwe banden (moeten wel gespoten/gepolijst worden)

ja ik ga nu geld in schroefsetje steken en dan is kijke voor velgen...
vandaag is mijne jetta nog is goed gekeurd se!!!! :woowoo: :D

All times are GMT +1. The time now is 04:13.